کد خبر : 6674
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 19:18

دستگیری سارق طلاجات کهنسالان در قم

دستگیری سارق طلاجات کهنسالان در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق طلاجات بانوان سالمند و اعتراف وی به ۱۶ فقره سرقت در سطح استان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرهنگ جعفر عباسعلی پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات کهنسالان در قم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر افزایش وقوع سرقت از بانوان سالمند به روش اغفال آنان به بهانه بخشیدن وجه نقد و البسه جهت اهداء به افراد مستمند در چند وقت اخیر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارق در زمان نزدیک شدن به اذان ظهر و در حوالی مساجد تردد کرده و پس از شناسایی سوژه‌های خود که معمولاً افراد سالمند و مذهبی بوده به آنان نزدیک و تحت عنوان فرد خیر با آنان گفتگو و با نشان دادن لباس‌هایی که بسته بندی شده و اعلام اینکه از کربلا برگشته و این اجناس را برای افراد نیازمند تهیه کرده با سوژه صحبت می‌کند.

سرهنگ عباسعلی پور با بیان اینکه سارق پس از کسب اعتماد کهنسالان بیان می‌کرد که چه طلای زیبایی دارید می‌خواهم برای زنم بخرم و به جهت یاد داشت نمودن شماره سریال طلا آن را از مالباخته دریافت و سپس طلا را به همراه لباس‌های کهنه و مقداری پول تقلبی داخل نایلونی انداخته که کف آن سوراخ بوده و طلا به کف اتومبیل می‌افتاده و شاکی به خیال اینکه طلای خود را به همراه کمک‌های اهدایی که سارق به وی داده اند پس گرفته و از محل دور شده و بعداً متوجه عدم وجود طلاجات خود می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در نهایت با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس خاکستری در این رابطه شناسایی و در ادامه با بررسی‌های صورت گرفته سارق به هویت معلوم نیز شناسایی و مشخص شد نامبرده مدتی است به اتهام دیگری در استان اصفهان تحمل حبس کرده و خانواده وی در تلاش برای تهیه وثیقه جهت آزادی وی می‌باشند.

سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: ماموران طی هماهنگی قضائی صورت گرفته بلافاصله متهم را به شهر قم دلالت و طی بازجوئی‌های مواجهه حضوری انجام شده، سارق مذکور به تعداد ۱۶ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.