کد خبر : 14591
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 9:38

سرپرست هیئت کشتی قم خبر داد؛

دعوت از هشت فرنگی‌کار قمی به مسابقات بین‌المللی جام تختی

دعوت از هشت فرنگی‌کار قمی به مسابقات بین‌المللی جام تختی
سرپرست هیئت کشتی قم از دعوت‌شدن هشت فرنگی‌کار این استان به مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علی عبدی اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه آینده به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار می‌شود و ازاین‌رو فدراسیون کشتی اسامی نفرات دعوت شده به مسابقات را به هیئت‌های استانی ابلاغ کرده است.
وی با اشاره به اینکه استان قم هشت نفر سهمیه مستقیم در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی دارد به اسامی کشتی‌گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی جواهری و علیرضا نجاتی، در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد جانقلی و رضا مردی، در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی، در وزن ۷۲ کیلوگرم ابوالفضل زینتی، در وزن ۹۷ کیلوگرم صادق عبداللهی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شاهرخ میکائیلی دعوت‌شدگان قمی به مسابقات هستند.
وی افزود: هم چنین چهار سهمیه به استان قم به دلیل کسب مقام چهارم تیمی در رقابت‌های قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ اعطا شده است که انتخاب اسامی آن‌ها بر عهده هیئت استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.