کد خبر : 10131
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 17:51

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری منتشر شد

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری منتشر شد
دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار برای جذب 11 هزار معلم منتشر شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار برای جذب حدود ۱۱ هزار نفر منتشر شد.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند از امروز ۱۸ مهر تا روز جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به اعلام وضعیت بومی و انتخاب شغل‌محل از فهرست شغل‌محل‌های مندرج در دفترچه راهنما اقدام کنند.

* چه کسانی نمی‌توانند در تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری شرکت کنند؟

قبول شدگان نهایی این آزمون و افرادی که در کارنامه نهایی آنان کد ۱۹ درج شده است، مجاز به انتخاب کدشغل‌محل در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون آموزگاری که برای بررسی مدارک و تکمیل پرونده به آموزش و پرورش معرفی شدند اما در مرحله ارزیابی تکمیلی به دلایلی از جمله عدم احراز شرایط در آزمون عملی، صلاحیت‌های عمومی، عدم تطابق رشته تحصیلی، نداشتن شرط سنی و نظام وظیفه (پایان خدمت-معافیت) و عدم احراز شرایط پزشکی حائز شرایط نشده‌اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

* ظرفیت پذیرش جنسیت به صورت (مرد/زن) لحاظ می‌شود

در مرحله تکمیل ظرفیت داوطلب واجد شرایط مجاز به انتخاب یک کدشغل‌محل است.

به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدشغل‌محل حدنصاب‌های علمی لازم را مدنظر قرار دهند.

در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش جنسیت به صورت (مرد/زن) لحاظ می‌شود؛ بنابراین داوطلبان در این مرحله می‌توانند نسبت به انتخاب کدشغل‌محل درج شده در دفترچه راهنما با رعایت سهمیه ثبت‌نامی تأیید شده برای معرفی‌شدگان مرحله قبل و سهمیه ثبت‌نامی برای داوطلبانی که قبلاً جهت ارزیابی تکمیلی به آموزش و پرورش معرفی نشده‌اند بدون در نظر گرفتن جنسیت اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور با رعایت کامل شرایط مندرج در دفترچه آزمون، یک برابر ظرفیت را جهت فرایند ارزیابی تکمیلی به آموزش و پرورش معرفی می‌کند.

شرایط احراز بومی بودن و محاسبه امتیاز آن برای تمام داوطلبان معرفی شده در این مرحله منطبق با شرایط شغل محل انتخابی جدید و با توجه به حدنصاب مقرر در دفترچه آزمون بررسی خواهد شد.

داوطلبان معرفی شده جدید و همچنین داوطلبان فاقد حدنصاب‌های قبلی که در این مرحله نیز در ردیف معرفی‌شدگان قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط مربوط باید در فرایند ارزیابی تکمیلی که از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

با توجه به معرفی یک برابر ظرفیت، چنانچه داوطلب معرفی شده تحت هر شرایط در مهلت تعیین شده مراجعه نکند و یا واجد شرایط نباشد، براساس نمره مکتسبه نهایی کتبی از داوطلبان بعدی واجد شرایط در شغل‌محل مربوط، دعوت خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت مکلف به گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان هستند.

مسؤولیت رعایت تمام شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در مرحله تکمیل ظرفیت منطبق با مفاد دفترچه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ بر عهده داوطلب خواهد بود. چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست در ردیف معرفی شدگان قرار گیرد حقی برای داوطلب جهت استخدام ایجاد نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.