کد خبر : 4436
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 9:34

رقابت موتور سنگین‌ سواران کشور در قم

رقابت موتور سنگین‌ سواران کشور در قم
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم گفت: نخستین دوره مسابقات موتورسواری «اسلالوم» قهرمانی کشور در ۴ بخش سبک تا سنگین به میزبانی استان قم روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ محمد عقیلی   طی سخنانی اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات موتورسواری «اسلالوم» قهرمانی کشور به میزبانی استان قم روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در بخش‌های، ۱۲۵ سی‌سی اختصاصی، ۱۲۵ تا ۲۵۰ سی‌سی، ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ سی‌سی، هزار تا ۱۸۰۰ سی‌سی با حضور موتورسوارانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم تصریح کرد: تا به امروز حضور ۶ موتورسوار قمی در این مسابقات قطعی شده و پیش‌بینی‌ می‌شود ۳ موتورسوار دیگر به جمع تیم قم اضافه شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: میزبانی از این مسابقات اتفاقی بزرگ برای ورزش قم محسوب می‌شود که امیدواریم بتوانیم این رقابت‌های جذاب را در سطح بسیار بالا برگزار کنیم.

رئیس هیات موتورسواری استان قم گفت: در این زمینه هماهنگی‌هایی را با دستگاه‌های انتظامی، خدمات درمانی، آتش‌نشانی و سایر ارگان‌ها و مجموعه‌ها داشته‌ایم که خدای نکرده شاهد اتفاقی نباشیم.

عقیلی درخصوص تعداد موتورسواران حاضر در این مسابقات، ابراز کرد: ثبت نام برای این رویداد کشوری از چند روز پیش از طریق سایت فدراسیون آغاز شده است، هنوز آمار قطعی و جامعی از تعداد ورزشکاران به دست ما نرسیده است.

وی در پایان عنوان کرد: هواداران علاقه‌مند به موتورسواری می‌توانند روز جمعه با حضور در محل برگزاری مسابقات، این رقابت‌های جذاب را از نزدیک تماشا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.