کد خبر : 3462
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1402 - 9:20

روز قدس؛ روز تحقق وعده نابودی اشغالگران

روز قدس؛ روز تحقق وعده نابودی اشغالگران
روز قدس امسال پس از سال‌ها ظلم، قتل، تجاوز و شکنجه مردم مظلوم فلسطین توسط فرعونیان زمان، نویدبخش تحقق یکی دیگر از پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب درباره نابودی رژیم اشغالگر و آزادی قدس شریف است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرگذشت پرفراز و نشیب بنی‌اسرائیل پر از زشتی‌ها و عادات ناپسندی است که آیینه عبرت اقوام بعدی از جمله مسلمانان در طول تاریخ گردیده است. بی دلیل نیست که قرآن کریم بر بازگویی پر تکرار و مداوم مقاطع مختلف زندگی بنی‌اسرائیل اهتمام دارد تا داستان اتفاقات، رخداد‌ها، نافرمانی ها و شکست‌های این قوم عبرت صاحبان خرد و اندیشه گردد. عبرتی برای مسلمانان که از سرنوشت شوم این قوم لجوج و نافرمان درس گیرند و جز در مسیر رضای الهی گام برندارند. اما گویا امروز سران وابسته و ورشکستگان سیاسی برخی کشورهای اسلامی همچنان در خواب غفلت به سر می برند و در حضیض ذلت و خواری بازماندگان مفلوک صهیونیسم – در مقطعی که نابودی رژیم اشغالگر قدس بیش از هر زمان دیگر نمایان گردیده – دست دوستی به سوی آنان دراز نموده اند!

همه دولتها و حاکمان سیاسی کشورها باید از نتیجه شوم و سرنوشت تلخ و خفت‌انگیز بنی‌اسرائیل پند گیرند زیرا به فرموده قرآن کریم دشمنی این قوم علیه مسلمانان بیش از اقوام دیگر است. جنایت‌های بی‌شماری که تا قرن‌ها و به‌ویژه در عصر حاضر توسط پیروان این قوم علیه مسلمانان انجام می‌گیرد از عمق کینه و دشمنی آنان علیه امت اسلامی حکایت دارد. اگر آنان در مقطعی با به کارگیری عنصر مقاومت و صبر در مقابل موانع ایجاد شده توسط فرعونیان مستکبر و ظالم مورد لطف و حمایت الهی قرار گرفتند و به همین دلیل بر فرعونیان پیروز شدند اما امروز ماهیت و اقدامات ضد انسانی و ضد دینی پیروان ادعایی این قوم، یادآور سرکشی های تاریخی آنان علیه احکام الهی و گرایشات گوساله پرستانه آنان است.

روز قدس امسال پس از سال‌ها ظلم و قتل و تجاوز و شکنجه مردم مظلوم فلسطین و صبر و استقامت آنان در برابر فرعونیان زمان، که بیش از هر زمان دیگر طلیعه پیروزی را نمایان ساخته است، نویدبخش تحقق یکی دیگر از پیش بینی های رهبر معظم انقلاب درباره نابودی رژیم اشغالگر و آزادی قدس شریف می باشد. وعده ای که انشالله به زودی با حمایت جبهه مقاومت و استقامت مردم مظلوم فلسطین محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام ملک‌زاده،عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.