کد خبر : 4006
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 - 8:39

سرپرست معاونت تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه استان قم معارفه شد

سرپرست معاونت تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه استان قم معارفه شد
طی آیینی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، سرپرست معاونت آموزش و تربیت عقیدتی و سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) معارفه شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  به نقل از خبرگزاری بسیج از قم، آیین تکریم و معارفه معاون آموزش و تربیت عقیدتی و سیاسی سپاه استان قم امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری برگزار شد.

طی این آیین از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی تقدیر و ابوالفضل بهرامی بعنوان سرپرست معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه استان قم منصوب شد.

حجت‌الاسلام احمدی، معاون سابق آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه استان قم در بخشی از این آیین، طی سخنانی با تاکید بر اینکه معاونت عقیدتی از بخش‌های مهم و تأثیرگذار سپاه است، گفت: معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی قم طی دو سال گذشته همواره حائز رتبه‌های برتر شده است.

وی افزود: موفقیت‌های این معاونت طی سال‌های اخیر حاصل همراهی و همدلی تمام ارکان و بخش‌های سپاه استان قم بوده است.

معاون سابق آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه استان قم افزود: عملکرد سال گذشته معاونت آموزش و تربیت عقیدتی و سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) بالاتر از ۱۰۰ درصد بوده است.

ابوالفضل بهرامی، سرپرست جدید این معاونت نیز در سخنانی، گفت: طی چند سال مسئولیت در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تلاش شد تا خدمت‌رسانی مطلوبی انجام بگیرد و از تمام افراد در صورتی که قصوری بوده، حلالیت می‌طلبم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد احمدی پیش از این بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت امام علی(ع) سپاه استان قم منصوب شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.