کد خبر : 10656
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 17:31

ضرورت ساماندهی فضای پیرامون مسجد مقدس جمکران

ضرورت ساماندهی فضای پیرامون مسجد مقدس جمکران
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: نگران اطراف مسجد مقدس جمکران هستیم و باید ساماندهی و بهبود وضعیت آن در دستور کار و اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علی‌اکبر اجاق نژاد در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با بیان اینکه شاکر خدمتگزاری در این مکان مقدس هستیم، اظهار داشت: امروزه مسجد مقدس جمکران در داخل و خارج کشور شناخته‌شده است و هرکسی اگر نامی از قم شنیده باشد، حتماً با مسجد مقدس جمکران نیز آشناست.

وی با بیان اینکه مسئولان مسجد مقدس جمکران در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای این مکان مقدس کشیده‌اند و سبب معرفی بیشتر این مکان و بحث مهدویت شده‌اند، ابراز کرد: باید در کنار قم، تمام کشور درگیر مسجد مقدس جمکران باشد، ولی انتظارات از مسئولان و مدیران استانی برای رفع مشکلات بیشتر از دیگران است.

تولیت مسجد مقدس جمکران، شهرداری را از مجموعه‌های همکار با این مکان مقدس دانست و افزود: باید با محوریت شهردار و شهرداری قم، دیگر شهر‌ها نیز ارتباط بیشتر و بهتری با مسجد مقدس جمکران داشته باشند و حداقل یک خیابان به نام جمکران در مراکز استان‌ها وجود داشته باشد تا هرچند کوتاهی‌هایی شده، ولی نسل جوان، مسجد مقدس جمکران را بهتر بشناسند.

وی با درخواست برای واگذاری مغازه‌ای در مراکز استان‌ها برای ایجاد انتشارات مسجد مقدس جمکران، اذعان کرد: کتاب‌های مهم و فاخری توسط انتشار مسجد منتشر شده است که می‌توان در معرض استفاده مردم قرار داد.

اجاق نژاد با اشاره به تغییرات و تحولات محسوس در شهر قم اضافه کرد: آثار خدمات تیم شهرداری قم در تحولات شهر قم کاملاً مشهود است و این موضوع نشان از همت، قدرت و استعداد تیم مدیریتی است.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران باید به‌عنوان مجموعه‌ای از طرح‌های شهرداری قرار گیرد، عنوان کرد: در دوره جدید تحولات در مسجد جمکران، طبق تأکیدات مقام معظم رهبری به دنبال ابعاد فرهنگی و بین‌المللی مسجد مقدس جمکران هستیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: نگران اطراف مسجد مقدس جمکران هستیم و این وضعیت اصلاً درشان این مکان مقدس و شهر قم نیست و باید ساماندهی و بهبود وضعیت آن در دستور کار و اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.