کد خبر : 11188
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 23:50

عنایت الهی و مقاومت فلسطینی‌ها اسرائیل را نابود می‌کند

عنایت الهی و مقاومت فلسطینی‌ها اسرائیل را نابود می‌کند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) گفت: به لطف و عنایت الهی و البته مقاومت فلسطینی‌ها به‌خصوص مردم غزه، زمینه نابودی رژیم غاصب و جنایت‌پیشه صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌شود.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم طی سخنانی در جمع پاسداران و سربازان لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) قم اظهار کرد: خدای متعال به برکت انقلاب اسلامی، فرصت بسیار مغتنمی را در اختیار ما قرار داده که در مسیر بندگی حق‌تعالی و نیز خدمت به خلق خدا حرکت نموده و به این وسیله زمینه سعادتمندی دنیا و آخرت خود را فراهم کنیم.

وی افزود: لازمه سپاسگزاری از نعمت‌های الهی این است که اولاً شاکر خدای متعال باشیم و ثانیاً در مسیر بندگی و رضای پروردگار بکوشیم و باایمان و عمل صالح از این آزمون مهم با سربلندی بیرون بیاییم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم گفت: نعمت‌ها و رزق و روزی‌هایی که خداوند به ما عنایت کرده برای این است که ما در مسیر بندگی قرار بگیریم و بدانیم که عالم محضر خداست و به تعبیر زیبای حضرت امام (ره) در محضر خدا نباید معصیت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم در ادامه با تأکید بر این که زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی از الزامات مهم موفقیت یک انسان مؤمن است، ابراز کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده ما همچون شیاطین در طول تاریخ خود را مجهز کرده‌اند و به این منظور ما باید دشمن و ابزارها و رسانه‌ها و امکاناتش را بشناسیم تا در تقابل و نبرد با او موفق باشیم و باایمان و اخلاص و مجاهدت و استقامت بتوانیم به حول و قوه الهی شر دشمن را کم کنیم.

وی همچنین با اشاره به تحولات هفته‌های اخیر در فلسطین و غزه، بیان کرد: حقیقتاً رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی دست به خلق حماسه بزرگی در طوفان الاقصی زدند.

اکبری یادآور شد: رژیم صهیونیستی مولود ناپاک و دُمل چرکینی است که با عنایت الهی و مقاومت مردم غزه و دیگر فلسطینی‌ها ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک از بین می‌رود و شاهد برچیده‌شدن بساط این رژیم غاصب و جنایت‌پیشه خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.