کد خبر : 12041
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 18:55

فعالیت ۲۰ هزار امام جماعت در مدارس قم

فعالیت ۲۰ هزار امام جماعت در مدارس قم
مدیر ستاد اقامه نماز قم گفت: ۲۰ هزار طلبه در مدارس قم نماز جماعت اقامه می‌کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مدیر ستاد اقامه نماز قم در جلسه شورای اقامه نماز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گفت: برای اقامه نماز جماعت در مدارس، بیست هزار طلبه فعالیت می‌کنند و ۶۰۰ دانش آموز هم به عنوان «نماز یار» در امر برپایی نماز جماعت مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام علی عرب پور در بخش دیگری از سخنان خود تدوین نظامنامه ستاد اقامه نماز، تشکیل هسته مشاوران جوان، تشکیل کارگروه نظارت و ارزیابی نمازخانه‌های مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت مسجد در مناطق کمتر برخوردار را از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز عنوان کرد و گفت: اجلاس استانی نماز بیست و نهم آذر با پیام آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) هم در این جلسه گفت: اهتمام مسئولان به برگزاری و شرکت در نماز و کار تبلیغی برای نماز باید سرلوحه کار دست اندرکاران ادارات و از جمله مدارس باشد.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم در این جلسه بر اهمیت برپایی نماز جماعت در مدارس و سایر ارگان‌ها و ادارات تاکید کرد و افزود: مدیران و معلمان و مسئولان باید در صفوف نماز جماعت شرکت کنند و اقامه نماز را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند تا اهمیت اقامه نماز تبیین شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.