کد خبر : 8744
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 17:13

قاتل فراری در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد

قاتل فراری در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: یک قاتل فراری پس ازمقاومت و تیراندازی به سوی پلیس، در درگیری کشته شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این متهم با معاونت برادرش سوار بر موتورسیکلت همسر خود را به ضرب گلوله در مرداد ماه سال جاری به قتل رساند.

دادستان قم علت قتل همسر را اختلافات خانوادگی عنوان و خاطرنشان کرد: این متهم به همراه برادر خود که راکب موتور سیکلت بود اقدام به تعقیب خودرویی که همسرش سوار بوده است می کند و با شلیک چند گلوله او را به قتل می رساند و برادر دیگر خود را نیز در همان شب به ضرب گلوله مجروح می کند و هر دو متهم متواری می شوند.

غریب با اعلام اینکه مخفیگاه متهمان با تحقیقات فنی گسترده پلیس آگاهی و پیگیری های شبانه روزی و دستورات قضایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب قم و ارسال نیابت قضایی در کمتر از یک ماه در شیراز شناسایی شد گفت: با اعزام پلیس آگاهی قم و شیراز به همراه مقامات قضایی استان فارس به مخفیگاه متهمان در صبحگاه هفت شهریور طی درگیری مسلحانه بین متهمان و پلیس هر دو برادر به ضرب گلوله مأموران کشته می شوند.

وی در خصوص چگونگی این درگیری مسلحانه افزود: در ابتدا ماموران با محاصره متهمان که در منزل یکی از اقوام مخفی شده بودند با هشدارهای قانونی آنان را دعوت به تسلیم شدن کردند اما با مقاومت و تیراندازی قاتل به سمت پلیس، مجبور به استفاده از سلاح و تیر اندازی متقابل شده و هر دو متهم در این تیراندازی جان خود را از دست می دهند.

دادستان قم با اعلام اینکه از متهم یک سلاح گرم و ۲ خشاب در محل درگیری کشف شد گفت: بازپرس شعبه اول دادسرای قم دستورات قضایی لازم را برای دستگیری مخفی کنندگان این متهمان صادر کرده و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.