کد خبر : 12274
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 9:32

فرماندار قم مطرح کرد:

مشکل زمین‌های ریل‌های متروکه قم به‌زودی حل خواهد شد

مشکل زمین‌های ریل‌های متروکه قم به‌زودی حل خواهد شد
ذاکریان با اشاره به روند حل مشکل معارضین ریل‌های متروکه جمع‌آوری‌شده، گفت: پیش‌بینی می‌شود مشکل معارضین اراضی مربوط به منطقه ریل‌های متروکه به‌خصوص پیرامون بوستان نجمه این شهر تا دو ماه آینده نهایی شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  به نقل از خبرگزاری ایرنا، عباس ذاکریان فرماندار قم با اشاره به روند حل مشکل معارضین ریل‌های متروکه جمع‌آوری‌شده، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود مشکل معارضین اراضی مربوط به منطقه ریل‌های متروکه به‌خصوص پیرامون بوستان نجمه این شهر تا دو ماه آینده نهایی شود.

 وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در خصوص این موضوع، تصریح کرد: یکی از تدابیر مهم انجام شده دررابطه‌با حل مشکل معارضین این اراضی، اختصاص ۸۰ هکتار به شهرداری قم از محل آزادسازی زمین‌های حبس شده مرکز دانشگاهی پردیسان است که تلاش می‌شود این مسئله هرچه زودتر به نتیجه برسد.

 ذاکریان با اشاره به وضعیت جمع‌آوری ریل‌های متروکه، بیان داشت: شهرداری قم طراحی اراضی ریل‌های متروکه برای تبدیل آن به فضاهای عمومی و سبز شهری انجام داده که پس از حل شکل معارض، امکان اجرایی‌شدن آن فراهم است.

 وی با تأکید بر آغاز اجرای طرح‌های بهسازی ریل‌های متروکه قم تا ۲ ماه آینده، تصریح کرد: معارض اصلی این اراضی در پیرامون بوستان نجمه، نسبت به حل مشکلات موجود قول همکاری داده است.

 گفتنی است جمع‌آوری ۱۵ کیلومتر ریل متروکه در سطح شهر قم به‌عنوان یکی از مصوبات سفر دی‌ماه سال ۱۴۰۰ رئیس‌جمهوری به استان قم، در دستور کار مسئولان و مدیران شهری قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.