کد خبر : 11383
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 18:05

معرفی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم

معرفی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم
حسین نجف‌زاده در مراسمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم معرفی شد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم صبح امروز با حضور مسئولان قضایی و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام محسن کرمی تجلیل و آقای حسین نجف‌زاده به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان معرفی شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در این مراسم، خدمت در قم را یک توفیق دانست و گفت: مسئولان باید قدر خدمت رسانی در شهری که حرم اهل بیت (علیهم السلام) و پایگاه مرجعیت است را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا پورخاقان، نیرو‌های نظامی و انتظامی را تامین کننده امنیت و پشتیبان اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح، سایه جنگ را از کشور ما دور کرده است.

وی با اشاره به جایگاه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: نیرو‌های مسلح کشور ما کمترین جرایم و تخلفات را بین تمامی نیرو‌های مسلح کشور‌ها مرتکب می‌شوند و ما در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باید برای صیانت از این نیرو‌ها تلاش کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم در بین کارکنان نیرو‌های نظامی و انتظامی تاکید کرد و گفت: اگر در موردی هم ما شاهد بروز تخلف و حتی یک جرم باشیم باید با فرد خاطی برخورد شود و باید مراقبت کرد که جایگاه نیرو‌های مسلح دچار خدشه و آسیب نشود.

حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان نیز در این مراسم به وحدت و همدلی مسئولان سیاسی قضایی و امنیتی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی به لحاظ نوع ماموریتشان در شرایط ویژه‌ای هستند و هدف از تاسیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، حفظ شأن این نیرو‌ها بوده است.

استاندار قم نیز پیشگیری از وقوع جرم را مقدم بر فعالیت‌های قضایی عنوان کرد و گفت: ما باید ساختاری ایجاد کنیم که مانع از بروز هرگونه تخلفی شود.

سید محمد آقامیری بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تامین آسایش مردم تاکید کرد و گفت: گاهی لازم است قدری قانون خم شود و از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات مردم استفاده شود و همه ما باید از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان نیز گفت: میزان تخلفات و جرایم صورت گرفته در نیرو‌های مسلح بسیار پایین است و ما باید به دنبال به صفر رساندن این تخلفات باشیم.

حسین نجف زاده بر رعایت عدل و انصاف در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تاکید کرد و گفت: اگر در حوزه نیرو‌های مسلح تخلف و جرمی رخ دهد ما با حفظ استقلال پیگیر آن خواهیم بود و با عدل و انصاف با آن برخورد می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.