کد خبر : 9665
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 20:05

در روز نهم ربیع الاول صورت می گیرد؛

نواختن زنگ بیعت در مدارس ۱۶ استان با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران

نواختن زنگ بیعت در مدارس ۱۶ استان با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران
مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح نواختن زنگ بیعت در مدارس به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در 16 استان کشور خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مسلم کاشانی زاده با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته خادمین مسجد مقدس جمکران همزمان با نهم ربیع الاول؛ سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) با هدف ایجاد انس و معرفت به حضرت حجت (ع) و گرامیداشت این روز عظیم در مراکز مختلف در سطح کشور حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: هر ساله این حضور برکات و آثار معنوی خوبی برای مخاطبان این طرح داشته و با حضور خادمین روح معنویت و دلدادگی به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بیش از گذشته هویدا شده است.

وی ادامه داد: مراکزی که سال‌های گذشته خادمین مسجد مقدس جمکران حضور می‌یافتند شامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، زندان‌ها، مراکز نگهداری سالمندان، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت و همچنین جانبازان سرافراز بوده است.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه امسال با توجه به تقارن شروع سال تحصیلی با سالروز آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن (عج)، خادمان این مکان مقدس اولویت حضور خود را در مدارس در نظر گرفته اند، گفت: ان شاالله با حضور خادمان در مدارس، سال تحصیلی سرشار از موفقیت و پیشرفت علمی برای دانش آموزان و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم. تقارن این دو مناسبت ما را بر این داشت که این حضور می‌تواند زمینه سال شکل گیری سالی مهدوی برای دانش آموزان عزیز را رقم بزند.

کاشانی زاده ادامه داد: همچنین با همکاری وزارت آموزش و پرورش با معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، صبح روز نهم ربیع الاول زنگ بیعت در مدارس نواخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۵ تیم از خادمان مسجد مقدس جمکران در ۱۶ استان فعالیت خواهند کرد که تمرکز گروه‌ها برای حضور در شهرستان‌ها و روستاها خواهد بود و حدود ۷۲ مدرسه تحت پوشش این طرح قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.