کد خبر : 11506
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 12:34

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم:

هدف رویداد تولید محتوای دیجیتال تیم‌سازی و کشف استعداد‌ها است

هدف رویداد تولید محتوای دیجیتال تیم‌سازی و کشف استعداد‌ها است
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اینکه مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: هدف رویداد تیم‌سازی و کشف استعداد‌ها در زمینه تولید محتوای دیجیتال است.
۵/۵ - (۳ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سید محمدحسن یزدی نژاد در اختتامیه پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم که شامگاه سه شنبه در تالار شهر برگزار شد اظهار داشت: پنجمین مرحله رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در روزهای ۱۰ الی ۱۲ آبان‌ماه برگزار شد.
وی ادامه داد: این رویداد در سه بخش پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار شد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد در مدت ۴۸ ساعت از مرحله ایده، محتوای نهایی را به تولید رساندند و از میان این تولیدات ۱۲ تیم برگزیده شدند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تولیدات مربوط به آرمان فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است، افزود: موضوعات این رویداد در زمینه قرآن و عترت، جهاد خدمت، اقتدار ایرانی، سبک زندگی، ورزش و سلامت، اقوام ایرانی، امید آفرینی، الگوی سوم زن، فتح قدس، فرهنگ عمومی و عدالت اجتماعی، گردشگری و خدمات شهری است.
یزدی نژاد شرکت‌کنندگان این رویداد را دانش‌آموزان متوسطه و دانشجویان آقا و خانم عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این رویداد تیم‌سازی و کشف استعداد‌ها در زمینه تولید محتوای دیجیتال است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند که بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.