کد خبر : 6421
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 10:01

رئیس قرارگاه عمار:

دشمن با سیاست های جدید برای ترویج بی حجابی در ایران تلاش می کند

دشمن با سیاست های جدید برای ترویج بی حجابی در ایران تلاش می کند
رئیس قرارگاه عمار گفت: دشمن با سیاست های جدید برای ترویج بی حجابی در ایران تلاش می کند چرا که می داند حجاب موجب تعالی جامعه می شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب شامگاه چهارشنبه در اجتماع حامیان حجاب و عفاف که در بوستان علوی قم برگزار شد اظهار داشت: ادیان الهی حجاب را موضوعی فطری می‌دانند و از ابتدای خلقت حجاب وجود داشته است.

وی با بیان اینکه حجاب چون فطری است اجباری نیست بلکه بی حجابی اجباری است افزود: کسانی که تاریخ ایران را مطالعه کرده باشد می‌دانند از دوره ساسانی‌ها که اسلام نیامده بود، ملت ایران متدین بودند و زنان حجاب داشتند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: رضاخان با زور اسلحه بی حجابی را در ایران ترویج کرد و در ترکیه نیز آتاتورک با زور اسلحه بی حجابی را آورد و در غرب نیز اینگونه بوده است.

وی با بیان اینکه انگیزه برای بی حجابی در غرب استثمار اقتصادی بانوان بوده است افزود: ملت ایران بهتر از ترکیه و دیگر کشورها در مسئله بی حجابی ایستادگی کرد و در نهایت این سیاست با پیروزی انقلاب اسلامی به شکست خورد.

طائب افزود: دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است، در حالی که مقابله با بی حجابی در کشور ما بر اساس منطق دین است.

وی ادامه داد: دنیا در زمینه حجاب سیاست‌های دوگانه‌ای دارد و با امر حجاب در ایران مخالفت می‌شود و با مقابله حجاب در فرانسه کاری ندارند.

رئیس قرارگاه عمار افزود: دشمن به دنبال بی حجابی است چرا که می‌داند اگر این امر در جامعه وجود داشته باشد جامعه به سمت تعالی می‌رود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: غرب امروز در برابر نیروهای جبهه مقاومت با همه قدرت درمانده شده، چرا که وضعیت زن و مرد در غرب انسان متعهد درست نمی‌کند و حتی انسان‌های پایبند به وطن هم نمی‌سازد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا هویت را جامعه ما بگیرد و حجاب ابعاد مختلف فقهی و اجتماعی و فردی دارد افزود: جامعه ما امام زمانی است و وقتی دشمن این وضعیت را می بیند احساس هراس دارد و در عرصه نظامی نیز اقرار به توانمندی ایران دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.