کد خبر : 6809
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 8:24

فرمانده سپاه استان قم:

هیات در جهاد تبیین نقش اساسی ایفا می‌کنند

هیات در جهاد تبیین نقش اساسی ایفا می‌کنند
فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد: هیات‌ها نقش مهمی در روشنگری و هدایت جوانان دارند و می‌توانند در جهاد تبیین نقش اساسی ایفا کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا موحد با حضور در جمع عزاداران حسینی هیات خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشیم که یکسال دیگر توفیق عزادارای برای امام حسین(ع) را نصیب ما کرد.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به ثواب شرکت در محافل عزاداری حسینی و اشک ریختن برای امام حسین(ع)، افزود: احادیث نیز بر این موضوع تاکید دارند و امام صادق(ع) می‌فرمایند: هرکس برای امام حسین(ع) اشکش جاری شود، ثواب او بر عهده خدای عزوجل است و خدای متعالی به کمتر از بهشت برای او راضی نمی‌شود.

موحد این حدیث را بیانگر اهمیت و جایگاه محرم و صفر و عزاداری‌ها دانست و ادامه داد: هیات‌ها نقش مهمی در روشنگری و هدایت جوانان دارند و می‌توانند در جهاد تبیین نقش اساسی ایفا کنند.

وی با قدردانی از همه مدیران و دست اندرکاران هیات حسینی بیان کرد: هیات خادم الرضا(ع) هیات جوانان است و از تلاش مدیران و همه دست اندرکاران این هیات در تعظیم شعائر دینی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.