کد خبر : 12696
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 8:56

واکنش رئیس سازمان سینمایی به اغتشاشگر توهین‌کننده به شهدای کرمان

واکنش رئیس سازمان سینمایی به اغتشاشگر توهین‌کننده به شهدای کرمان
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت: برخی لیدرهای اغتشاشات سال گذشته که اموال خود را از پول‌های حرام به دست آورده‌اند، مشخص است که نمی‌توانند مفهوم شربت نذری و شهادت را درک کنند.
به این خبر امتیاز دهید

 محمد خزایی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قم، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در گلزار شهدای کرمان یادآور شد: هنرمندان نیز در تبیین و روشنگری این حوادث مسئولیت دارند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه، عراق، سوریه، یمن و خانواده شهدا، امروز از هنرمندان این انتظار را دارند که ورود جدی به تبیین حوادث جاری بر منطقه داشته باشند.

 رئیس سازمان سینمایی گفت: هنرمندان و سینماگران دررابطه‌با حوادث غزه و اقدامات توریستی در منطقه سکوت نکنند و منتظر حمایت مسئولان نباشند.

 وی در ادامه بیان داشت: جشنواره نماز و نیایش یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های محتوایی است که در سطح کشور برگزار می‌شود.

 خزایی با بیان اینکه برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید فرم و محتوا هر دو غنی و پربار باشند، گفت: این جشنواره‌ها در تعالی سینمای ملی و انتقال محتوای درست با نسل جدید از اهمیت خاصی برخوردار است.

 وی تصریح کرد: امروز بسیاری از جوان ما با ادبیات و مفاهیم دینی بیگانه هستند که سینما و تصویر می‌توانند در ایجاد فهم درست از معارف دینی اثر بسیاری زیادی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.