کد خبر : 13129
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 17:29

پدران شهدا مزار ۲ شهید قمی حمله هوایی رژیم صهیونیستی را گلباران کردند

پدران شهدا مزار ۲ شهید قمی حمله هوایی رژیم صهیونیستی را گلباران کردند
آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهیدان به‌ویژه ۲ شهید حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی‌(ع) و روز پدر با حضور جمعی از پدران و خانواده‌های شهدا در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر قم برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در این آیین که تحت عنوان پدران آسمانی و از سوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ترتیب یافته بود، پدران شهیدان خودکار قمی، کشمیری، موسوی‌زاده، هاشمی‌زنجانی، اسدی کوشش، خدایاری و حسینی‌جو به پاس سال‌ها صبر، استقامت و پایداری مورد تجلیل قرار گرفتند.

این آیین با بخش‌های متنوعی چون اجرای ورزش زورخانه‌ای و روایت‌گری و خاطره‌گویی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه بود.

تعدادی از خادمان مسجد جمکران با آوردن پرچم‌های مزین به نام امام حسین‌(ع) همچنین اهدای نان تبرکی این مکان مقدس به پدران شهدا، جلوه‌ای زیبا به این آیین دادند.

پدران و خانواده‌های معظم شهیدان حاضر در این آیین معنوی، با نثار شاخه‌های گلُ و عطرافشانی مزار شهدا از جمله شهیدان سعید کریمی و علی آقازاده نژاد که به‌تازگی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند، به مقام شامخ آنان ادای احترام نمودند.

‌سی‌ام دی‌ماه در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق چهار تَن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی چهار شهید ایرانی این حمله تروریستی بودند که شهیدان سعید کریمی و علی آقازاده‌نژاد اهل قم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.