کد خبر : 12797
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 9:38

  مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم مطرح کرد:

کاهش ۵۰ درصدی تخلفات با راه‌اندازی سامانه ثبت تخلفات لحظه‌ای در قم

کاهش ۵۰ درصدی تخلفات با راه‌اندازی سامانه ثبت تخلفات لحظه‌ای در قم
  مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تخلفات با راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات و ارسال پیامک لحظه‌ای، از آغاز اعمال قانون سرعت میانگین در بلوارهای غدیر و آیت‌الله بروجردی از ۲۰ دی‌ماه خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ وحید محسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران یکی از اقدامات مهم در راستای افزایش ایمنی معابر پرتردد و پرحادثه در قم را راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات دانست و اظهار داشت: بلوار غدیر یکی از پرحادثه‌ترین محور شهری بود که در نیمه دوم امسال ۵ سامانه ثبت تخلفات در این محور راه‌اندازی شده است.

 وی با بیان اینکه یک سامانه دیگر نیز در این محور تا پایان سال نصب می‌شود، ابراز کرد: با نصب این سامانه‌ها و ارسال پیامک لحظه‌ای، شاهد حداقل ۵۰ درصد کاهش تصادفات و تخلفات در محور هستیم.

 مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از وجود ۶ سامانه ثبت تخلفات در بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: از ۲۰ دی‌ماه ثبت سرعت میانگین نیز به این محور و بلوار غدیر اضافه می‌شود.

 وی با تأکید بر اینکه متوسط سرعت مجاز در بلوار غدیر ۷۰ کیلومتر بر ساعت و بلوار آیت‌الله بروجردی ۹۰ کیلومتر بر ساعت است، اذعان کرد: تاکنون ثبت تخلفات به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شد که روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه میانگین سرعت بین سامانه‌ها یا سرعت متوسط نیز اضافه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.