کد خبر : 4409
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 9:10

کرسی آزاد اندیشی «حجاب، آری یا نه…» برگزار شد/حضرت معصومه(س) یک فعال اجتماعی بود

کرسی آزاد اندیشی «حجاب، آری یا نه…» برگزار شد/حضرت معصومه(س) یک فعال اجتماعی بود
استاد حوزه و دانشگاه کرسی آزاد اندیشی آینه با عنوان «حجاب، آری یا نه...» با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست گفت: حضرت معصومه(س)به عنوان الگوی دختران ما در عین حفظ حجاب و تحمل سختی ها و مصیبت های وارده یک فعال اجتماعی بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ کرسی آزاد اندیشی با عنوان «حجاب، آری یا نه…» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز (چهارشنبه۲۷ اردیبهشت ماه) برگزار شد.

معصومه ظهیری استاد حوزه و دانشگاه در این جلسه با تبریک ایام میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)به بیان ویژگی های آن حضرت به عنوان بهترین دختر دنیا و الگوی دختران جامعه پرداخت.

وی با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست گفت: حضرت معصومه(س)به عنوان الگوی دختران ما در عین حفظ حجاب و تحمل سختی ها و مصیبت های وارده یک فعال اجتماعی بود.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به دختران حاضر در جلسه به عنوان دختران مسجدی تصریح کرد: شما باید در محله خود تاثیرگذار باشید و بتوانید با کنشگری محله ای سالم داشته و بوانید با اخلاق و رفتار خود دیگران را نیز به مسجد جذب کنید.

در ادامه این این کرسی دختران جوان و نوجوان موافق و مخالف حجاب به ارائه نظرات خود پرداخته و سوالات خود در خصوص حجاب، چادر، تفاوت های زن و مرد و… را مطرح و این استاد حوزه و دانشگاه به سوالات و شبهات پاسخ داد.

لازم به ذکر است نمایشنامه خوانی توسط دو تن از دختران نوجوان و اهدای گل به شرکت کنندگان در جلسه پایان بخش این برنامه بود.

این برنامه در سالن چهارسور در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.