کد خبر : 10687
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 17:05

کمک ۲ هزار دلاری مردم میانمار به غزه تحویل هلال احمر قم شد

کمک ۲ هزار دلاری مردم میانمار به غزه تحویل هلال احمر قم شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از تحویل کمک ۲ هزار و ۱۰۰ دلاری مردم مسلمان میانمار به مردم مظلوم غزه توسط نماینده آنان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمدرضا بهرامی روز چهارشنبه درگفت وگویی افزود: در پی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه ، «سید اقبال حسینی رضوی» نماینده مردم کشور میانمار با حضور در جمعیت هلال احمر استان قم کمک ۲ هزار و ۱۰۰ دلاری مردم مسلمان این کشور را جهت مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به جمعیت هلال احمر قم اهدا کرد.

رضوی درحاشیه این دیدار گفت: مردم میانمار اعتماد زیادی به جمعیت هلال احمر دارند و بر همین اساس این مبلغ را به بنده سپردند تا از طریق هلال احمرقم به مردم مظلوم غزه برسد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد نمودند.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی‌وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین طی ۱۹ روز جنایت این رژیم در غزه، نزدیک به ۶ هزار نفر شهید و ۱۶ هزار نفر هم مجروح شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.