کد خبر : 10867
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 16:47

کوتاهی و اهمال در حرکت جهادی ساخت مسکن پذیرفته نیست

کوتاهی و اهمال در حرکت جهادی ساخت مسکن پذیرفته نیست
استاندار قم با تاکید بر اولویت داشتن ساخت مسکن در این دولت، گفت: هیچ گونه کوتاهی و اهمال در حرکت جهادی ساخت مسکن قابل پذیرش نیست.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سیدمحمد آقامیری، استانداری قم در جلسه شورای تامین مسکن، اقدام ملی مسکن را یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی دانست و گفت: در تحقق این هدف و دغدغه دولت، استان قم باید پیشرو و نمونه باشد.

 

وی افزود: هر کدام از مسئولین و نهاد‌های مربوطه که در این مسیر دخیل هستند، اگر در سرعت گرفتن این هدف مهم، کوتاهی کنند و یا همکاری مناسب نداشته باشند اقدامشان ترک فعل محسوب و با آن‌ها برخورد می‌شود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی‌های فعال گفت: باید از ظرفیت تعاونی‌هایی استفاده شود که به وعده خود پایبند هستند و در این مسیر سرعت و دقت را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی همچنین با قدردانی از عملکرد برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات مسکن و حمایت از این اقدام ملی گفت: البته برخی از بانک‌ها هم در تعامل و همکاری با اجرای این طرح در ارزیابی‌ها موفق نبوده اند که باید از آن‌ها گلایه کرد.

در این جلسه برخی موضوعات از جمله افتتاح حساب و واریز وجه تمام متقاضیان طایقان توسط بنیاد مسکن، پیشرفت فیزیکی کند پروژه مسکن ملی دستجرد و حل مشکل برق بین بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق در سایت ۱۷ و ۲۳ هکتاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.