کد خبر : 11268
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 9:42

وزیر کشور:

آمار تولید نفت به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه رسیده است

آمار تولید نفت به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه رسیده است
وزیر کشور با بیان اینکه در دولت قبلی همه مسائل را به خواسته‌های آمریکایی‌ها ربط می‌دادند، گفت: در دولت قبلی تولید نفت به زیر یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه کاهش یافته بود اما در دولت مردمی با اتکا به داخل، امروز آمار تولید به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه افزایش یافته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد وحیدی سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که با محوریت معرفی خدمات دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برپا شده است، طی سخنانی اظهار کرد: موضوع این نمایشگاه به درستی، روایت پیشرفت است‌ چراکه ما امروز درگیر جنگ روایت‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: روایت‌هایی که در اتاق فکر‌ کشورهای غربی و استکبار طراحی و ساخته می‌شود برای این است که آنچه مدنظرشان است به مردم دیگر کشور‌ها القا کنند.

وزیر کشور گفت: امروز بردگی از نوع قدیمی خود جدا شده و به فرانوین رسیده است که در این نوع بردگی ذهن‌ها به اسارت گرفته و طوری آماده می‌شود که هرچه مدنظر است به وی القا شود.

وی عنوان کرد: دشمنان ما امروز از پشت نقاب دروغین توسعه و پیشرفتی که در دنیا برای خود ساخته بودند بیرون آمده و در جنایت‌های غزه واقعیت خود را نشان دادند.

وحیدی وضعیت امروز غزه را تجلی باورها و نمایان شدن باطن غرب دانست و گفت: هرکسی می‌خواهد غرب را به خوبی بشناسد باید وضعیت امروز غزه را مشاهده کند.

وی ادامه داد: روایت درست از واقعیت‌های کشور تضمین کننده سعادت انسان است، مردم ما به این نتیجه رسیده‌اند دشمن در اتاق فکر خود روایت‌ها را طوری طراحی می‌کند که نظام ناکارآمد نشان داده شود.

وحیدی اشاره کرد: روزانه هزاران محتوا از سوی اتاق فکر دشمن در فضای مجازی تولید می‌شود که مجموعه نظام به ویژه دولت سیزدهم ناکارآمد القا شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: براین اساس جهاد تببین نیاز ضروری جامعه ماست لذا موظف هستیم دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم را به نسل آینده تبیین کنیم. حقیقت است که می‌تواند بر ذهن بنشید و با حلقه‌های باطن مبارزه کند تا به پیروزی برسد.

وزیر کشور عنوان داشت: همه ما شاهد هستیم در دولت قبلی وضعیتی به وجود آمده بود که همه مسائل را به خواسته‌های آمریکایی‌ها و غربی‌ها ربط داده بودیم. لذا این تصور و باور باعث شده بود کشور ما دچار وضعیت بن‌بست شود.

وی گفت: به مردم اینطور القا شده بود جزئی‌ترین نیاز کشور نیز وابسته به خواسته غرب است؛ اگر زیر بار توقعات آن‌ها نرویم در کشور هیچ دستاوردی نخواهیم داشت.

وزیر کشور اظهار داشت: واقعیت این است که در باور و مبانی انقلاب اسلامی مذاکره و سرمیز نشستن با شیطان بزرگ معنایی ندارد. نشان دادن شیطان در جلوه دوست مسئله خطرناکی است که آسیب جدی خواهد زد.

وی افزود: اولین اقدامی که در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت توجه و استفاده از ظرفیت داخل بود.

وزیر کشور بیان کرد: دشمن باور خود را براین اساس گذاشته بود ایران دولت منزوی است و هیچ قدرتی ندارد. علاوه بر آن اینطور القا کرده بودند که دولت آیت‌الله رئیسی در ارتباط بین‌الملل خود دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.

وی تشریح کرد: سوالی که دارم این است امروز به لحاظ انزوا دشمنان ما در چه وضعیتی هستند؟ آیا ایران تعامل خود را با دنیا افزایش داده یا کشوری مثل آمریکا یا اسرائیل درخصوص ارتباط با دنیا منزوی شده‌اند؟.

وحیدی در ادامه تاکید کرد: کسانی که سال گذشته به‌خاطر فوت یک دختر خانوم کمیته حقیقت یاب تشکیل داده بودند و به‌دنبال حقوق بشر بودند؛ امروز باتوجه به شهادت ۱۲ هزار کودک، زن و مرد بی‌گناه فلسطینی چه واکنشی خواهند داشت؟. واقعیت این است امروز جمهوری اسلامی در دنیا پرچم‌دار حقوق بشر شده است.

وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر با اتکا به ظرفیت داخلی و اهمیت دادن به فرامین رهبری نه تنها در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت داشته بلکه برخی حوزه‌هایی که در کشور مغفول بوده را فعال کرده است.

وی افزود: برای مثال در دولت قبلی تولید نفت به زیر یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه کاهش یافته بود اما در دولت مردمی امروز به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرده است.

وحیدی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با رمز تلاش و ایمان مشکلات مختلف و تحریم‌ها را خنثی کرده و با توجه به ظرفیت‌های داخلی توانسته در بسیاری‌ از حوزه‌ها رشد و شکوفایی را محقق کند. در جنگ ترکیبی که امروز شاهد آن‌ هستیم دشمن درحوزه انتخابات نیز از ماه گذشته برنامه‌ریزی کرده که مردم پای صندوق‌های رای حضور نیابند.

وی در پایان گفت: مردم بدانند مسئولین به عنوان خادمین آن‌ها با تمام تلاش برای حل مشکلات آن‌ها در میدان هستند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. لذا از مردم تقاضا داریم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.