کد خبر : 9315
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 17:29

همزمان با ۲۸ صفر؛

دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های مسلح استان قم برگزار شد

دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های مسلح استان قم برگزار شد
دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های‌ مسلح استان قم در سالروز رحلت شهادت‌گونه نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با عنوان «تجمع بزرگ امت رسول الله(ص)» برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ پیش از ظهر روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های‌ مسلح استان قم همزمان با ۲۸ صفر، شامل پایوران و پرسنل سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، فرماندهی انتظامی استان قم، رده‌های ارتش مستقر در قم و عموم مردم برگزار شد.
دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های مسلح استان قم برگزار شد

نیرو‌های مسلح و مردم انقلابی قم ضمن حضور مقتدرانه خود با حرکت از حرم بانوی کرامت به سمت بیت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ضمن عزاداری و مرثیه سرایی ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق بستند.

در ابتدای این اجتماع عظیم حجت السلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به آیه «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آغازین روزهای بازگشت به میهمن عزیزمان با اتکا به این آیه فرموند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های مسلح استان قم برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم هدف از این اجتماع عظیم را پیمان مجدد با عظمت خاندان بزرگ عصمت و طهارت حضرت بقیه الله اعظم(عج) و نائب بر حقش دانست و افزود: جمله «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» را دارای شأنی است و این شأن انقلاب را می‌برد تا ان شاء الله به دست صاحبش حضرت ولی عصر(عج) برساند. انقلاب در این روزها، آخرین قله‌ها را طی می‌کند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ این قله‌ها با وجود مبارک شما سربازان گمنام و فداکار و عزیز ان شاء الله رقم می‌خورد. به خودتان ببالید که شما جزء «وَالَّذِینَ مَعَهُ» هستید.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری افزود: شما در طول ۴۵ سال انقلاب، این را به تمام مردم دنیا فهماندید که ما تا آخرین قطره خون در پای این انقلاب که برگرفته‌ از انقلاب جهانی حضرت نبی اعظم و برپاکننده انقلاب جهانی فراگیر و آن انقلاب حضرت امام عصر امام زمان (عج) می‌باشد، خواهیم بود و ان شاء الله در فرمان ولی امر مسلمین همچون گذشته محکم گام بر می‌داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.