کد خبر : 10650
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 17:24

اهتمام مسئولان قضایی قم برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی

اهتمام مسئولان قضایی قم برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی
نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قم به ریاست رئیس کل دادگستری و با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های استان برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قم به ریاست رئیس کل دادگستری استان با حضور مدیرکل اطلاعات، مدیرکل بازرسی، دادستان عمومی و انقلاب، معاون استاندار، مدیرکل صداوسیما، فرمانده انتظامی، فرماندار، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دیگر مدیران ارشد دستگاه‌های استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان در این جلسه گفت: باید ساز و کار انتخابات برای مردم تبیین شود و تمام راهکار‌ها و تجربیات دوره‌های قبل در زمینه تخلفات و جرائم انتخاباتی مورد بررسی قرار گیرد.

وی از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی انتخابات استان خواست؛ با تشکیل کمیته‌ای ویژه، برای پیشگیری از تخلفات اقدامات لازم را انجام دهند.

مظفری همچنین از تشکیل جلسات مختلف برای نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نامزد‌ها تذکرات لازم در زمینه پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی را دریافت می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با اشاره به شعار مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تاکید کرد: در کشور تقریبا هر دوسال یک‌بار انتخابات برگزار می‌شود که این نشان دهنده نعمت بزرگ امنیت در کشور است و نباید اجازه داد امنیت و سلامت انتخابات توسط معاندین، فریب خوردگان و دشمنان ملت خدشه‌دار شود.

این مقام قضایی در پایان ابراز امیدواری کرد با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری به بهترین شکل و با کمترین مشکلات برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.