کد خبر : 4427
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 9:30

بازدید دختران از موزه فاطمی رایگان شد

بازدید دختران از موزه فاطمی رایگان شد
بازدید از موزه فاطمی از 28 اردیبهشت‌ماه تا اول خرداد برای دختران رایگان و برای خانواده نیز در صورتی که دخترشان را همراه داشته باشند در روز میللاد حضرت معصومه(س) رایگان و در سایر روزهای دهه کرامت نیم بها خواهد بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر بازدید دختران از موزه فاطمی از پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت تا دوشنبه اول خرداد به مدت ۵ روز رایگان شد.

همچنین بازدید از این موزه محتوا گرای توحید محور در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت برای خانواده هایی که دختر دارند نیز رایگان خواهد بود و در سایر روزها برای خانواده هایی که دختر همراه دارند بازدید از موزه فاطمی نیم بها محاسبه خواهد شد.

گفتنی است موزه فاطمی در میدان آستانه مقابل درب یک حرم مطهر حضرت معصومه(س) واقع شده و ساعات بازدید از این موزه همه روزه از ۸ تا ۱۶ و در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۶ است.

ساعات بازدید از موزه فاطمی نیز در دهه کرامت افزایش خواهد یافت و از ۳۱ اردیبهشت تا دهم خرداد، موزه فاطمی تا ساعت ۱۸ به روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

همچنین، به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در روز گذشته همزان با سالروز شهادت امام صادق(ع) حدود ۶۵۰ نفر در قالب گروه‌های اردویی دانش آموزی و مردمی در برنامه های فرهنگی حرم شناسی حرم مطهر بانوی کرامت شرکت و از موزه فاطمی نیز بازدید کردند.

دانش آموزان و افراد شرکت کننده در این برنامه ضمن آشنایی با شخصیت، جایگاه و سبک زندگی حضرت معصومه(س) با گوشه هایی از زندگی امام صادق(ع) نیز آشنا شدند.

گفتنی است این برنامه به منظور شخصیت شناسی حضرت معصومه(س) و زیارت با معرفت، آشنایی با مراجع، علمای مرحوم، شهدای شاخص و مشاهیر مدفون در حرم و آشنایی با تاریخچه صحن ها، شبستان ها، رواق ها، مساجد و معماری حرم مطهر دنبال می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.