کد خبر : 10138
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 18:35

همزمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

تجلیل سردارموحد از فرماندهی انتظامی و کارکنان فراجای استان قم

تجلیل سردارموحد از فرماندهی انتظامی و کارکنان فراجای استان قم
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار محمدرضا میرحیدری، از خدمات ارزشمند فرماندهان و پرسنل خدوم فراجای قم تقدیر کرد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و سردار حسین تناور فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) و چند تن از فرماندهان سپاه قم عصر امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم ضمن دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان از خدمات پرسنل پرتلاش، خدوم و همیشه در صحنه‌ی فرماندهی انتظامی در قم تقدیر کردند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه نامگذاری هفته‌ی به نام نیروی انتظامی و تجلیل از خدمات این عزیزان نشان دهنده جایگاه امنیت در جمهوری اسلامی دارد افزود: ان شاء الله مجاهدت‌های عزیزان فرماندهی انتظامی در استان در انجام وظایف سنگین و حساس، مأجور درگاه حق تعالی و ذخیره‌ای برای آخرتتان باشد.

سردار موحد افزود: سپاه و بسیج در استان قم همواره یار و یاور برادران و خواهرانمان در فرماندهی انتظامی بوده‌اند و خواهند بود و برای حفظ امنیت همشهریان عزیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.