کد خبر : 3536
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 9:41

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

تضعیف پلیس یک کار خلاف عقل است

تضعیف پلیس یک کار خلاف عقل است
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه تضعیف پلیس یک کار خلاف عقل است، گفت: پلیس در جامعه پرچم و نماد امنیت، عزت و اقتدار در جامعه است تا بتواند به وظیفه عمل کند و مایه دلگرمی مردم باشد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه اگر دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند نوبت به پلیس نباید برسد، اظهار داشت:‌ ما تا جایی که بتوانیم باید برخورد های نرم افزاری با مرتکبین ناهنجاری‌ها داشته باشیم و همانطور که دشمن با برنامه وارد شده ما هم باید با برنامه وارد شویم .

وی با بیان اینکه در اجرای طرح عفاف و حجاب چند دستگاه موظف هستند، اظهار کرد: امر به حجاب و نهی از بدحجابی هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی تکلیف است بنابراین باید همراه تذکر و مواجهه با بدحجاب‌ها به دستگاه‌هایی که به وظایف خود عمل نمی کنند هم تذکر داده شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید نسبت به دستگاه هایی که به وظایف خود عمل نمی کنند مطالبه گر باشد، گفت: منکری که برخی از دستگاه ها به عنوان ترک فعل مرتکب می شوند از عمل فردی که ناهنجاری ها را مرتکب می شود بدتر است زیرا گاهی خود این دستگاه‌ها عامل انتشار منکر و به زمین ماندن معروف هستند.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.