کد خبر : 7704
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 17:25

جامعه مدرسین قم جریانات سیاسی را به نقش‌آفرینی در انتخابات دعوت کرد

جامعه مدرسین قم جریانات سیاسی را به نقش‌آفرینی در انتخابات دعوت کرد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه جریانات فکری و سیاسی متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نقش آفرینی و مسئولیت پذیری، تکلیف مدارانه در انتخابات دعوت کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای از همه جریانات فکری و سیاسی متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نقش آفرینی و مسئولیت پذیری، تکلیف مدارانه در انتخابات دعوت کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات و فرصت نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور، یک نعمت بزرگ است. امام بزرگوار ما با نگاه عمیق و روشن خود به نقش آفرینی مردم ایمان داشت و امروز رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی- پرچمدار صیانت از فعلیت جمهوریت در نظام اسلامی است.

این که مردم تصمیم بگیرند و با انتخاب خود منشأ اثر باشند، هیچ گاه یک سیاست مقطعی و گذرا نبوده و در جمهوری اسلامی ایران در کنار اسلامیت نظام، همواره مردم سالاری و جمهوریت، ترویج و تبلیغ شده است.

اکنون که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شده است و نخبگان و فعالان سیاست، فرهنگ و اقتصاد، تلاش دارند خود را در معرض رأی مردم قرار دهند؛ ضمن تمجید از این احساس مسئولیت در داشتن دغدغه و برنامه جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی، از همه جریانات فکری و سیاسی متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم قدردان این نعمت انتخابات باشند و برای نقش آفرینی و مسئولیت پذیری، تکلیف مدارانه پای به میدان بگذارند.

بی‌شک، همه سلایق سیاسی باید در این عرصه، اندیشه‌ها و ایده‌های خود را در چارچوب اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به محک انتخاب مردم بسپارند و این مسیر، تنها راه پیشبرد جمهوریت و اسلامیت نظام و قوی شدن ایران عزیز است. چشم دوستان و دشمنان مردم ایران نظاره‌گر رفتار‌های سیاسی و انقلابی مردم و نخبگان جامعه ماست و امیدواریم ثبت‌نام‌ها همان طورکه تاکنون از استقبال خوبی برخوردار بوده است، همچنان پرشور ادامه یابد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم إن‌شاءالله در فرصت‌هایی دیگر، به گونه تفصیلی به این مهم خواهد پرداخت و مسئله مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های خود تبیین خواهد کرد

و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.