کد خبر : 4243
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 - 8:57

آیت الله اراکی:

خون شهدای مقاومت تحقق اهداف جبهه مقاومت را نزدیک می‌کند

خون شهدای مقاومت تحقق اهداف جبهه مقاومت را نزدیک می‌کند
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جبهه مقاومت از آنچه در راه خدا می‌دهد نگران نیست، گفت: خون شهدای مقاومت تحقق اهداف جبهه مقاومت را نزدیک می‌کند .
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  آیت‌الله محسن اراکی چهارشنبه شب در همایش جوانان مقاومت که در سالن‌ همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزا شد با اشاره به مردم غزه، اظهار داشت: مطمئن باشد که دست بالا و نصرت از آن شماست، خدای متعال به سرعت یاری خود را بر شما نازل خواهد کرد، در جنگ علیه صهیونیست‌ها ایستادگی کنید، و به پیش بروید.

وی ادامه داد: تا نابودی مستکبران و صهیونیست‌ها دست از جهاد و مقاومت بر نخواهیم داشت.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید در جبهه مقاومت شرایط را با ایستادگی، جنگیدن و برای خدا، تحمل رنج کشیدن و یک دل بودن فراهم کنیم ، گفت:  اگر امروز در فلسطین شهید دادیم، این شهادت به معنی از دست دادن نیست، بلکه بر سرمایه افزودن است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین و خالص‌ترین نوع انفاق، تقدیم جان است، ما بهترین‌ها را در عرصه‌های جهاد تقدیم خدا کرده‌ایم.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه شهیدان ما در ایران، عراق و فلسطین، لبنان و افغانستان از بهترین‌ها هستند، افزود: نخستین خاصیت راه مقاومت ایثار است، اینکه در راه خدا آنچه داریم، بدهیم.

وی اضافه کرد:  ایثار، احساس ترس و اندوه نکردن  دومین ویژگی راه مقاومت است. جبهه مقاومت جبهه‌ای است که ترس در آن راه ندارد و فراوانی امکانات دشمن و مسلح بودن به بمب اتم و لشکر مجهز نیز اثری ایجاد نمی‌کند.

عضو خبرگان رهبری ایمان و یقین به پیروزی را از دیگر ویژگی‌های جبهه مقاومت خواند و گفت: جبهه مقاومت همواره در حال افزایش است و باید بر عده و عوده و کیفیت و توانایی‌هایش بیفزاید.

وی ابراز داشت: یکی از مهمترین روش‌هایی که جبهه مقاومت باید در پیش گیرد، ایجاد ترس در دشمنان است‌.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.