کد خبر : 9963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 9:17

تجلیل از ۴۰ خانواده شهید و ایثارگر قم

تجلیل از ۴۰ خانواده شهید و ایثارگر قم
مدیران تامین اجتماعی استان قم با حضور در منازل 40 خانواده شهید و ایثارگر قم از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در این برنامه که در قالب رزمایش رهروان شهدا انجام شد «محمد عاشوری» مدیرکل به همراه معاون پشتیبانی و برخی از روسای ادارات این اداره کل در قالب ۱۰ اکیپ با حضور در منازل شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کردند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم در حاشیه این دیدارها گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی در مجموعه این اداره کل، سرکشی و دیدار مستمر با خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران است.
” محمد عاشوری ” در این دیدارها از صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان قدردانی کرد و همکاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک ضرورت خواستار شد.
وی بیان کرد: تکریم خانواده‌های شهیدان یک رسالت مهم دینی و انقلابی است و باید اهداف و آرمان شهدا روز به روز در کشور تقویت شود.
عاشوری افزود: سرکشی از خانواده های شهدا و تکریم آنها جزو برنامه های ارزشمند معنوی است که زمان نمی شناسد و باید همیشه جزو برنامه محوری مردم و مسئولان باشد.
فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح اداره کل تامین اجتماعی استان قم نیز در حاشیه برگزاری این طرح با بیان اینکه امنیت ایران مدیون رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و صبر خانواده شهیدان است تاکید کرد: راه شکست دشمنان در جنگ ترکیبی ترویج فرهنگ ایثار است.
محمد عابدی بیان کرد: هدف دشمنان در عرصه فرهنگی و جنگ نرم آن است که از گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و بین آینده سازان کشور جلوگیری کنند و برای رسیدن به اهداف خود جدی کار می کنند.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی قم یادآور شد: جامعه بزرگ ایثارگری به خصوص خانواده های شهیدان حق بزرگی برگردن همه دارند و باید برای رضایتمندی آنها توسط مسئولان از هیچ تلاشی دریغ نشود.
در این دیدارها که با همراهی نمایندگانی از نیروهای نظامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران قم صورت گرفت، توسط خانواده شهیدان خاطراتی از شهدا در طول زندگی و همچنین در دفاع مقدس ارائه شد.
استان قم ۶۰۹۰ شهید تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.