کد خبر : 12155
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 13:12

فرمانده انتظامی قم:

یک‌هزار و ۵۰۰ نیروی امدادی در جاده‌های استان قم مستقر می‌شوند

یک‌هزار و ۵۰۰ نیروی امدادی در جاده‌های استان قم مستقر می‌شوند
فرمانده انتظامی قم گفت: دستگاه‌های امدادی با محوریت پلیس راه استان طی رزمایش زمستانی در ۱۰۶ پایگاه فعال با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در جاده‌های قم مستقر می‌شوند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا میرحیدری روز سه‌شنبه در رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم، اظهار داشت: طرح زمستانی دستگاه‌های امدادی با وحدت و انسجام بیشتر دستگاه‌های امدادی تا پایان سال ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی با استقرار در سه نقطه برف‌گیر این استان با حضور مستمر خود مانع بروز حوادث و مشکلات برای رانندگان در محورها می‌شوند.

وی سه محور ذکر شده “نعلبندان” در آزاد راه قم به تهران، جاده قدیم قم به تهران و راهجرد در کمربندی قم به اراک ذکر کرد و گفت: نیروهای امدادی از امروز به صورت‌ مستمر در طول شبانه روز در این محورها مستقر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: امروز همه دستگاه‌های امدادی آماده‌اند تا در طرح زمستانی در جهت ارائه خدمات به مردم در جاده‌ها در صورت حوادث احتمالی به بهترین نحو اقدام کنند.

وی ابراز داشت: در طول ایام زمستان دستگاه‌های امدادی در کنار هم در نقاط برف‌گیر استقرار پیدا می‌کنند و در جهت جلوگیری از بروز آسیب ها و مشکلاتی که سلامت رانندگان را تحت شعاع قرار دهد با از خودگذشتگی و وفاق و اتحاد، تلاش خواهند کرد.

میرحیدری تاکید کرد:‌ از خودگذشتگی عوامل امدادی در شرایط سخت با هدف آرامش هموطنان است و این یک جهاد می‌باشد که باید از همه کسانی که با این نگاه جانشان را در معرض خطر می گذارند تقدیر کنیم

میرحیدری افزود: نیروهای امدادی باید اقدامات بایسته و پیش دستانه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات برای هموطنان را داشته باشند و هر فرد در حوزه ماموریت خود در جهت کاهش مشکلات مسافران مسوولیت خود را دنبال کند.

وی یادآور شد: علیرغم این که ۱۲ درصد میزان تردد خودروها در محورهای قم در سال ۱۴۰۲ رشد داشته اما در ارتباط با کاهش تلفات جانی و کنترل حوادث و تصادف‌ها با نگاه جهادی دستگاه‌های مختلف توفیق‌های خوبی را در استان شاهدیم.

رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ با حضور عوامل پلیس راه، یگان امداد و ویژه، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و راهداری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.