کد خبر : 1636
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 16:59

آیت‌الله نوری همدانی:

دولت با تلاش بیشتر، گرانی‌ها را کنترل و رفاه مردم را بیشتر کند / مردم باید نتیجه کارها را در سفره خود ببینند

دولت با تلاش بیشتر، گرانی‌ها را کنترل و رفاه مردم را بیشتر کند / مردم باید نتیجه کارها را در سفره خود ببینند
این مرجع تقلید با تأکید بر ایستادگی در مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی، گفت: می‌دانیم که دولت تلاش می‌کند؛ اما دولت باید بیشتر تلاش کند تا گرانی‌ها کنترل شود و رفاه نسبی برای همه مردم شکل بگیرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت‌الله نوری همدانی امروز در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به مسئله گرانی‌ها، اظهار داشت: دولت باید بیشتر تلاش کند تا بر اساس گفتمان اصلی انقلاب که همان رفاه و رضایت مردم است، محقق شود تا گرانی‌ها کنترل شود و رفاه نسبی برای همه مردم شکل بگیرد.
وی افزود: بسیاری از مردم گلایه‌هایی از برخی مشکلات اقتصادی دارند و انتظار دارند دغدغه آنها را به گوش مسئولان برسانیم.
این مرجع تقلید ادامه داد: می‌دانیم که دولت تلاش می‌کند؛ اما انتظار داریم این تلاش‌ها به نتیجه برسد و مردم به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب به یک رفاه نسبی برسند که باعث افزایش رضایتمندی آنها از نظام خواهد شد.
وی با تمجید از فعالیت‌های میدانی و جهادی دکتر وحیدی، اضافه کرد: این روحیه بسیار ارزشمند است و مردم از مسئولانی همچون جنابعالی انتظار دارند با تلاش جهادی شبانه‌روزی، مشکلات اقتصادی و رفاهی آنها برطرف شود.
آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: انتظار داریم صداوسیما هم فعالیت‌های دولت برای توسعه، رفاه و آبادانی کشور را به تصویر بکشد تا مردم در جریان تلاش‌ها دولت قرار بگیرند.
وی همچنین به دشمنی رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به ایران اشاره کرد و از مسئولان و دولت خواست با تمام توان و اقتدار در مقابل توطئه‌های آنها بایستند.
آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: با پشت میز نشستن گره ای از کار مردم باز نمی شود بلکه باید مسئولان امر در دسترس مردم باشند و از نزدیک با مردم در ارتباط باشند. بنده در اولین دیدار با جناب آقای رئیسی به ایشان گفتم اصل و اساس کارها باید توجه به مردم و حل مشکلات آنها باشد و باید ثمر اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم نمایان و محسوس باشد. امروز مردم واقعاً در سختی هستند و باید مشکلات آنها را حل کرد البته مردم خدمات را هم می ببینند، ولی باید نتیجه داشته باشد مردم باید نتیجه کارها را در سفره خود ببینند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.