کد خبر : 9851
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 16:52

زیرساخت‌های جاده‌ای قم پاسخگوی نیاز استان نیست

زیرساخت‌های جاده‌ای قم پاسخگوی نیاز استان نیست
فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای قم پاسخگوی نیاز استان در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای نیست، گفت: قم در سطوح اجتماعی، جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی با دیگر استان‌ها قابل مقایسه نیست و باید متناسب با موقعیت آن نسبت به ارتقای زیرساخت‌ها اقدام کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در دیدار جمعی از مسئولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، ضمن تبریک انتصاب محمد پورتیموری به سرپرستی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم به ارتباط و همکاری مستمر نیروی انتظامی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: بی تردید این دو مجموعه خدمتگزار، مکمل یکدیگرند.

وی خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع) را توفیق بزرگی دانست و تاکید کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای در قم پاسخگوی نیاز استان در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای نیست.

فرمانده انتظامی استان قم بر ضرورت همراهی و تعامل هرچه بهتر دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی تاکید و خاطر نشان کرد: استان قم در جمیع سطوح اجتماعی، جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی با دیگر استان‌ها قابل مقایسه نیست و باید متناسب با موقعیت آن نسبت به ارتقای زیرساخت‌ها اقدام کرد.

وی با تاکید بر تبادل اطلاعات و داده‌های سامانه‌های نظارت جاده‌ای گفت: ارتقا کمی و کیفی سامانه‌های نظارت و پایش جاده‌ای به طور جدی پیگیری شود.

فرمانده انتظامی استان قم عوارضی آزادراه قم- تهران را گلوگاهی مناسب برای استقرار عوامل انتظامی و پلیس راه دانست و تصریح کرد: ساختار این عوارضی مهم حفظ و نسبت به ساماندهی و بهسازی آن به گونه‌ای که مناسب ورودی شهر مقدس قم باشد اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.