کد خبر : 8087
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 18:03

ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه‌های آتش نشانی مادر کشور در قم

ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه‌های آتش نشانی مادر کشور در قم
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم گفت: عملیات احداث یکی از مجهزترین ایستگاه‌های آتش نشانی مادر کشور در بلوار پیام اعظم(ص) قم با بودجه نزدیک به 1000 میلیارد ریال آغاز شده است و این پروژه تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد حسین دهناد  ساخت ایستگاه آتش نشانی مادر را یکی از پروژه‌های عمرانی مهم شهر دانست و اظهار کرد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۸ هزار متر مربع در حال اجرا است.

وی نیاز شهر را به ساختمان مرکزی آتش نشانی و سایت آموزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر آشیانه ایستگاه آتش نشانی مادر به مساحت ۱۶۹۰ متر مربع تکمیل شده و  عددی برابر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ساختمان فرماندهی این پروژه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم بر تسریع اتمام پروژه تاکید کرد و گفت: مساحت اعیانی برج اداری این ایستگاه نیز حدود سه هزار مترمربع طراحی شده و در مجموع ایستگاه آتش نشانی مادر در مساحتی برابر ۴۷۰۰ مترمربع اجرا می‌شود و مابقی فضای باز برای ورزش، تمرین و آموزش در نظر گرفته شده است.

وی از آغاز عملیات عمرانی ساختمان فرماندهی خبر داد و گفت: در بودجه سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات عمرانی تخصیص داده شده است.

دهناد در پایان مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای ایستگاه آتش‌نشانی مادر را بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: این پروژه یکی از پروژههای مهم شهر بوده که باید تا پایان سال آینده به بهره برداری رسیده و به مردم خدمت رسانی کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.