کد خبر : 12636
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 9:01

هم‌رزم حاج‌قاسم:

بی‌اعتنایی به ابرقدرت‌ها آموزه مکتب شهید سلیمانی است

بی‌اعتنایی به ابرقدرت‌ها آموزه مکتب شهید سلیمانی است
یکی از همرزمان حاج‌قاسم سلیمانی گفت که امثال شهید سلیمانی یاد دادند بدون اتکا به ابرقدرت‌ها نیز می‌توان سالیان سال مبارزه کرد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سردار علی شمشیری دوشنبه‌شب در یادواره سرداران شهید مقاومت در شبستان حضرت زهرا (س) حرم حضرت معصومه (س) در قم با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت اظهار کرد: حماس جریانی را رقم زد که در نتیجه آن صهیونیست‌ها ضربات جبران‌ناپذیر و بی‌سابقه طی ۷۵ سال گذشته خوردند.

 وی با یادآوری سوابق و نتایج مقاومت در منطقه، اضافه کرد: در جنگ ۳۳ روزه چهارمین ارتش جهان از حزب‌الله لبنان شکست خورد و هیمنه آن فروریخت، این شکست‌ها بود که در حماس، جهاد اسلامی و بقیه گروه‌های فلسطینی روحیه و امید ایجاد کرد.

 وی گفت: اتفاقی که پانزدهم مهرماه امسال در سرزمین‌های اِشغالی رخ داد، فوق‌العاده عجیب و بسیار مهم است؛ چون صهیونیست‌ها به خواب هم نمی‌دیدند که از داخل چنین ضربه‌ای بخورند؛ این ضربه در غافل‌گیری کامل به صهیونیست‌ها وارد شد.

 این سردار سپاه با بیان اینکه امام راحل تمام این حوادث را پیش‌بینی کرده و این‌ها در مکتوب‌ها و مرقوم‌های معظم له مشخص است، اظهار کرد: امام خمینی دست‌نوشته‌ای در ۱۷ صفحه دارند که منشور روحانیت شد؛ بر اساس دیدگاه امام راحل تجربه جنگ تحمیلی به مردم منطقه و جهان نشان داد که می‌شود بدون اتکا به قدرت‌ها سالیان سال مبارزه کرد.

 وی با بیان اینکه در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور در اِشغال دشمن نماند، افزود: گروه‌های مختلف مقاومت اعم از حماس و حزب‌الله نیز از این الگو استفاده کردند و نمونه بارز آن را در وقایع اخیر منطقه می‌بینیم.

 وی تصریح کرد: در روزهای اول جنگ غزه، صهیونیست‌ها گفتند هدف ما نابودی کامل حماس است و به کمتر از این هم قانع نیستیم؛ ولی با طولانی‌شدن درگیری از ادعاهای خود عقب‌نشینی کردند و به‌جای نابودی حماس، نابودی زیرساخت‌های غزه را در پیش گرفتند.

 وی با بیان اینکه حماس از مرگ نمی‌هراسد و نابودشدنی نیست، گفت: اکنون در صحنه عمل شرط‌های حماس است که بر رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.