کد خبر : 14011
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 9:43

استاندار قم:

سال آینده ،هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی در قم به مردم واگذار می‌شود

سال آینده ،هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی در قم به مردم واگذار می‌شود
استاندار قم گفت:‌ مهم‌ترین خروجی جلسات هفتگی شورای تامین مسکن استان این است که از سال آینده هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی در قم به مردم واگذار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای تامین مسکن استان افزود: سالی که گذشت بسیار پرفراز و نشیب بود؛ اما نیت ما این بود که برای محرومین و اقشار آسیب‌پذیر در نوسانات اقتصادی، واحد مسکونی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با تجارب خوبی که در این مدت به دست آوردیم؛ در سال آینده باقدرت و شدت جلو خواهیم رفت و اولین خروجی ما از شورای تامین مسکن استان، افتتاح هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی تا پایان سال است که به‌صورت پلکانی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: احتمال این وجود دارد که در فروردین‌ماه این یک‌هزار واحد افتتاح نشود؛ اما قطعا در اردیبهشت کسری کار جبران خواهد شد و تلاش خود را در این زمینه مضاعف می کنیم.

آقامیری افزود:‌ برای سال آینده باید همت خود را در راستای تعیین تکلیف تمام اقشار که ثبت‌نام مسکن انجام داده‌اند را بیشتر کرده که در این بین حدود ۱۵۰ هزار نفر متقاضی هستند که حدود ۷۰، ۸۰ هزار نفر از آنان تعیین تکلیف نشدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.