کد خبر : 12210
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 14:02

امام‌جمعه قم:

دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه همچنین مردم در شکل‌گیری مجلس نقش عمده‌ای دارند، گفت: امروز دشمن برای کاهش مشارکت مردم با سیاه‌نمایی و برنامه‌ریزی به‌صورت چراغ خاموش در تلاش است تا انتخاباتی با مشارکت سرد مردم برگزار شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه ضمن تسلیت فرار رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بعد از رحلت پیامبر (ص) همه‌جانبه از ولایت دفاع کرد و در این راه یک‌تنه در برابر منافقینی که پرده از چهره برداشته بودند، ایستادند و به افشای جنایات آن‌ها پرداختند.
وی ادامه داد: حضرت زهرا در این مسیر به کسانی که غدیر را دیده بودند و پیمان شکسته و یا سکوت کرده بودند و آشوبگران را همراهی می‌کردند هشدار دادند.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) در مسیر دفاع از ولایت هزینه سنگینی دادند، گفت: حضرت زهرا (س) برای قیام و دفاع از اسلام و ولایت الله، هزینه سنگینی پرداختند و در عین این سختی‌ها و جراحت‌هایی که برداشتند به امیرالمؤمنین (ع) دلداری هم می‌دادند.
وی اضافه کرد: امروز هم بانوان ما باید با الگو قراردادن حضرت زهرا (س) در سنگر ولایت با عفاف و حجاب حضرت زهرا را یاری کنند.
آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت‌های صهیونیست‌های در فلسطین، عنوان کرد: یکی از راهبردهای رژیم صهیونیستی در حمله به غزه این است که نباید شهری به نام غزه وجود داشته باشد به همین دلیل این رژیم با حمایت‌های آمریکا، اروپا  و برخی کشورهای مزدور، به دنبال ویرانی و نسل‌کشی در غزه است.
وی تصریح کرد: اسرائیل هم‌زمان تلاش می‌کند که مردم غزه را به سمت صحرای سینا در مصر کوچ بدهد که با مقاومت دولت مصر مواجه شده است.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: مردم غزه با توکل بر خدا و مقاومت سخت خودشان در برابر این توطئه و جنایات اسرائیل ایستاده‌اند. غیرت دینی و انسانی حکم می‌کند که به یاری این مردم مظلوم بشتابند.
آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیشرو، خاطرنشان کرد: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها است.
وی اضافه کرد: مجلس چراغ هدایت ملت است و دولت را به دست دارد همچنین مردم در شکل‌گیری مجلس نقش عمده‌ای دارند.
امام‌جمعه قم در ادامه ابراز داشت: امروز دشمن برای کاهش مشارکت مردم با سیاه‌نمایی و برنامه‌ریزی به‌صورت چراغ خاموش در تلاش است تا انتخاباتی با مشارکت سرد مردم برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به‌روز تحقیق و پژوهش، عنوان کرد: اهمیت‌دادن به پژوهش و پژوهشگران نقش به سزایی در رسیدن کشور به خودکفایی دارد.
آیت‌الله سعیدی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص پژوهش و تحقیق می‌فرماید که ارتقا سطح دانش و پژوهش، پایه اصلی رشد و توسعه کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.