کد خبر : 5783
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 8:59

مدیرکل سازمان بازرسی استان قم:

شهرداری قم در صدر بیشترین شکایات مردمی قرار دارد

شهرداری قم در صدر بیشترین شکایات مردمی قرار دارد
حجت‌الاسلام‌ طالبی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر بیشترین شکایات ارائه شده به سازمان بازرسی استان قرار دارند، خاطرنشان کرد: برخلاف شکایات علوم پزشکی که مربوط به نارضایتی کارکنان این مجموعه است؛ شکایات ثبت شده از شهرداری به نارضایتی مردم برمی‌گردد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام‌ محمود طالبی مدیرکل سازمان بازرسی استان قم به مناسبت هفته قوه‌قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی یک سال گذشته در حدود ۲۶۰۰ پرونده به صورت گزارش و شکایت از دستگاه‌ها و ادارات مختلف استان به سازمان بازرسی ارائه شده است که در این میان، دانشگاه علوم پزشکی قم برای دومین سال پیاپی در صدر بیشترین شکایات قرار دارد.

وی با اشاره به جدیت سازمان بازرسی در رسیدگی به شکایات مردمی، تصریح کرد: سطح نارضایتی مردم از دانشگاه علوم پزشکی استان قم خیلی بالا نیست و بخش گزارش‌ها و شکایات از این مجموعه به نارضایتی‌های داخلی کارکنان برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام‌  طالبی در ادامه عملکرد شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و در این باره خاطرنشان کرد: پس از دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری قم در جایگاه دوم بیشترین شکایات ارائه شده به سازمان بازرسی استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: برخلاف مجموعه علوم پزشکی، شکایات ثبت شده از شهرداری در خصوص نارضایتی مردم از این دستگاه است.

حجت‌الاسلام‌  طالبی همچنین در تشریح عناوین این شکایات، گفت: در مجموع بیشتر نارضایتی که مردم از ادارات و دستگاه‌ها دارند، مربوط رفتار نامناسب و خلاف شئون اداری کارکنان با مراجعه‌کنندگان و پس از آن کم‌کاری و سهل‌ انگاری در انجام وظایف بوده که سازمان بازرسی در حال رسیدگی به این دو معضل است.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ به دلیل تخلفات اداری با ۱۲۰ کارمند و مدیر برخورد شده که بعضی از این برخوردها منجر به انفصال از خدمت شده است.

حجت‌الاسلام‌  طالبی با بیان اینکه در زمینه صیانت از حقوق بیت‌المال نیز، سه هزار میلیارد ریال اثربخشی داشته‌ایم، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی با پیگیری رفع تصرف شده است.

شایان ذکر است اظهارات مدیرکل سازمان بازرسی استان قم پیرامون نارضایتی شهروندان قمی از شهرداری نشان می‌دهد که ادعاهای اخیر آقای سقاییان‌نژاد در خصوص رضایت مردم از مجموعه تحت امرش با واقعیت‌های موجود فاصله زیادی دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.