کد خبر : 12458
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 9:20

شهر قم در نام‌گذاری معابر به نام شهدا پیشگام است

شهر قم در نام‌گذاری معابر به نام شهدا پیشگام است
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا از آماده‌سازی 60 تابلو به نام و تصویر شهدا برای نصب در ورودی‌های شهر خبر داد و گفت: طرح کوچه‌های آسمانی برای نخستین بار در کشور در شهر قم اجراشده و تابلوهای قدیمی نیز در حال تعویض با تابلوهای جدید مزین به‌عکس شهدا است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محسن محرری در صد و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد با یادآوری مناسبت‌های هفته و تکریم از شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم، امام انقلاب و شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز شاهد شهادت ۲۰ هزار انسان مظلوم در غزه هستیم و جنایتکاران به‌زودی رسوا خواهند شد.

وی افزود: تکریم از مادران شهید تنها در هفته گرامیداشت مادران و سالروز وفات ام‌البنین(س) نخواهد بود، همچنین میزبانی از شهدای گمنام افتخاری برای شهر قم است و دفن این شهدا در مناطق مختلف خیر و برکات زیادی برای مردم و مدیران خواهد داشت و به‌زودی بارگاه این شهدا به شکل مناسبی آماده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم استقبال و مشارکت مردم در مراسم تشیع شهدای گمنام را قابل‌توجه دانست و گفت: مقبره شهدا در بوستان‌ها به محلی برای تجمع افراد متدین و پایگاه فرهنگی برای جوانان تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه بر تنظیم توافقنامه‌های فی‌مابین شهرداری و مردم بر اساس شیوه‌نامه تأکید کرد و گفت: در این عرصه، باید بیشتر جانب مردم گرفته شود تا علاوه بر رعایت عدالت، مردم برای توافق با شهرداری تشویق شوند.

محرری همچنین در پاسخ به درخواست مادران شهید مبنی بر آذین‌بندی شهر به نام و تصاویر شهدا بیان کرد: طرح کوچه‌های آسمانی برای نخستین بار در کشور در شهر قم اجراشده و تابلوهای قدیمی نیز در حال تعویض با تابلوهای جدید مزین به‌عکس شهدا است.

وی همچنین از آماده‌سازی ۶۰ تابلو از شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اهتمام استاندار جدید بر ساماندهی ورودی‌های شهر قم، ورودی‌های شهر نیز مزین به نام و تصاویر شهدا خواهد شد و در فاز نخست این طرح از عوارضی کاشان تا عوارضی تهران اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.