کد خبر : 3013
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1402 - 8:45

غرفه‌هایی که نیامده جمع شد!

غرفه‌هایی که نیامده جمع شد!
علی رغم وعده‌های مسئولان استان قم مبنی بر تامین میوه نوروزی تا پایان تعطیلات، اما متاسفانه غرفه‌های توزیع میوه‌های نوروزی از روز گذشته به کار خودشان پایان دادند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ در وعده‌هایی که فرماندار قم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ داده بودند که تا پایان تعطیلات نوروز میوه‌های نوروزی شهروندان را تامین می‌کنند، اما این وعده عملی نشد و روز گذشته غرفه‌های توزیع از سطح شهر جمع‌آوری شدند.

آنگونه که مدیرکل تعاون روستایی استان قم می‌گوید برای تعطیلات نوروزی ۳۰۰ تن سیب و پرتقال ذخیره سازی شده بود که این میوه‌ها به علت استقبال زیاد شهروندان در روز‌های نخست به پایان رسید.

مجید حمیدی افزود: سال گذشته هفتصد تُن میوه نوروزی ذخیره سازی شده بود، اما با مازاد آن مواجه شدیم و میلیارد‌ها تومان ضرر کردیم؛ بنابراین امسال با واگذاری اختیار توزیع میوه به بخش خصوصی، کار توزیع نوروزی را ۳۰۰ تُن در نظر گرفتیم که به طور غافلگیر کننده‌ای در روز‌های نخست به پایان رسید.

وی افزود: ما در مصاحبه‌های قبل دقت نکردیم و چنین قولی را به مردم دادیم و امروز با خلف وعده آن مواجه شده ایم.

مدیرکل تعاون روستایی استان گفت: تلاش می‌کنیم برای سال آینده با درایت و برنامه ریزی بهتری مقدار مورد نیاز میوه‌های نوروزی شهروندان را تهیه و ذخیره سازی و در سطح شهر توزیع کنیم.

خاطرنشان می‌شود در گفتگو‌هایی که با فرماندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در اسفند ماه پارسال صورت گرفت، این دو مسئول اطمینان دادن که میوه‌های نوروزی به حد کافی در انبار‌ها وجود دارد و مردم نگران نباشند و تا پایان تعطیلات نوروزی غرفه‌های توزیع برپا خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.