کد خبر : 11500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 9:45

سردار سلیمانی:

فرمان امام خمینی (ره) درباره نابودی اسرائیل به‌تدریج در حال اجراست

فرمان امام خمینی (ره) درباره نابودی اسرائیل به‌تدریج در حال اجراست
رئیس سازمان بسیج گفت: فرمان امام خمینی(ره) در مورد نابودی رژیم صهیونیستی به‌تدریج درحال اجرایی شدن است و در این راستا انقلاب اسلامی نقش مهمی بر عهده داشته و فلسطین نه فقط به مسأله اصلی جهان اسلام، بلکه به موضوع مهم دنیا و بشریت تبدیل شده‌ است.
۵/۵ - (۳ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه‌شنبه در اجلاس مجمع بسیجیان قم که در تالار کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف میان بسیج و وزارت‌خانه‌های مختلف در دولت مردمی سیزدهم مطرح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم از ظرفیت‌های بسیج برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

 وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های تربیتی عنوان کرد: طرحی در نظر گرفته شده است تا با محوریت تقویت مادران برای تربیت فرزندان کارهای ویژه انجام شود که می‌توانیم این طرح را به‌عنوان نمونه در قم دنبال کنیم.

 رئیس سازمان بسیج از رسیدن به تمدن نوین اسلامی به‌عنوان یکی از مباحث مهم بیانیه گام دوم انقلاب نام برد و اظهار کرد: فرمان امام خمینی (ره) در مورد نابودی رژیم صهیونیستی به‌تدریج در حال اجرایی‌شدن است و در این راستا انقلاب اسلامی نقش مهمی بر عهده داشته و فلسطین نه فقط به مسئله اصلی جهان اسلام، بلکه به موضوع مهم دنیا و بشریت تبدیل شده است،

 وی با تأکید بر اینکه دولت اسلامی باید مبتنی بر نظریه‌پردازی تکامل یابد، گفت: هر چند انقلاب اسلامی متفاوت از دیگر حکومت‌های جهان است؛ اما در برخی از مباحث از الگوهای غربی تقلید شده است که باید برای آن‌ها جایگزین پیدا کنیم.

 *مجامع بسیج کارهای بر زمین‌مانده را برمی‌دارند

 سلیمانی بر ارائه نظریه‌های مبنی بر حکومت اسلامی در ابعاد مختلف تأکید کرد و افزود: نظریه‌پردازی، گفتمان‌سازی، پیاده‌سازی، نمونه‌سازی و تکثیر الگوها مراحلی است که باید با جدیت دنبال شود و در این میان مجامع بسیجیان درصدد انجام کارهای بر زمین‌مانده به‌ویژه در همین حوزه هستند که این مجامع را هم نخبگان جامعه تشکیل می‌دهند.

 وی با اشاره به انجام افکارسنجی گسترده در سطح استانی و کشوری توسط سازمان بسیج گفت: این محتوا در اختیار مجامع بسیج قرار می‌گیرد و مجامع باید مطالعه و بهره‌مندی از آن را در دستور کار قرار دهند.

 سلیمانی مسائل قم را نیازمند مجاهدت گسترده دانست و گفت: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و این استان باعث یک تحول عمیق و گسترده در تاریخ معاصر بشری و ملت بزرگ ایران شد، اکنون هم مردم باید به صحنه آورده شوند تا جذب همکاری‌ها و بسیج ظرفیت‌ها محقق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.