کد خبر : 8682
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 8:08

مرحله مقدماتی رقابت های المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی قم برگزار شد

مرحله مقدماتی رقابت های المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی قم برگزار شد
مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی استان قم با برگزاری مسابقات در 7 رشته ورزشی فوتبال روی میز(فوتبال دستی ) شطرنج، دارت، پینگ پنگ، شنا، تیراندازی و بدمینتون در قم برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  مسئول ورزش این اداره کل در حاشیه برگزاری این رقابت ها با بیان این که به دنبال آن هستیم تا حداقل ها را برای ورزش کردن بازنشستگان مهیا کنیم گفت: ۵۸ نفر از آقایان و ۳۴ نفر بانوان ورزشکار در این مسابقات که با همکاری اداره کل تامین اجتماعی قم انجام شد به رقابت پرداختند.
حسین جعفری زاده اظهار داشت: ‌هدف از برگزاری این رقابت ها پیشرفت و بالابردن روحیه بازنشستگان است که سازمان تامین اجتماعی ارزش خاصی هم برای بازنشستگان و هم برای شاغلین دارد تا آنها با انرژی مضاعف بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.
وی تاکید کرد:‌ با نگاه خوبی که مدیران ارشد کشوری و استانی تامین اجتماعی به ورزش دارند المپیاد ورزشی برای بازنشستگان کارگری و همکار سالانه در دو مرحله مقدماتی(استانی) و کشوری برگزار میشود.
مسئول ورزش اداره کل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه موضوع دیگری که در دستور کار قرار دارد بحث روان کارکنان است، بیان داشت:‌ به همین منظور سازمان بودجه ای اختصاص و به استان ها ابلاغ کرده و هر سال برنامه های مختلف ورزشی بر اساس تقویم منظم در رشته های مختلف برای همکاران شاغل برگزار می گردد.
جعفری زاده گفت: مرحله نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در بخش کارگری آذرماه ۱۴۰۲ در استان خوزستان و المپیاد کارکنان بازنشسته تأمین‌اجتماعی در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.