کد خبر : 8430
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 17:22

آیت‌الله حسینی بوشهری:

مردم در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند

مردم در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند و هرچه داریم از برکت همراهی مردم، امام بزرگوار و شهدای عزیزمان است و هیچ یک از مسئولان نباید فراموش کنند که خدمتگزار چه مردمی هستند و چه وظیفه‌ای دارند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، کمیته امداد را از نهادهای مورد اعتماد جامعه دینی عنوان کرد و ابراز داشت: اعتماد در هر جامعه‌ای یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و در جامعه‌ای که اعتماد حرف اول را می‌زند، آن جامعه و آن مجموعه‌ای که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، مجموعه بالنده و موفقی است.

وی کمیته امداد را یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: همه نهادهای برآمده از انقلاب، در مجموع دارای این ویژگی یعنی برخورداری از اعتماد جامعه هستند؛ چرا که بر اساس یک عمل مخلصانه شکل گرفته‌اند و پایه گذار آن‌ها، عمدتاً، معمار کبیر انقلاب -قدس الله نفس الزکیه- بوده‌اند.

امام جمعه قم کمیته امداد را تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت (ع) به نیازمندان ارزیابی کرد و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته زندگی پیشوایان دینی ما رسیدگی، دلجویی و مباشرت در پیگیری کار نیازمندان بوده است و کمیته امداد عامل به این سیره نورانی پیامبر و اهل بیت(ع) است.

وی کارکنان کمیته امداد را افرادی خدوم و پرتلاش توصیف کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «فَإِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِین.» بنابراین کمیته امداد مورد عنایت خدای متعال است و علاوه بر آن، به طور قطع، مورد عنایت اهل بیت نیز است؛ چرا که فعالیت‌های آن، ادامه راه ایشان است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر از زحمات محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل سابق کمیته امداد استان قم، برای حجت الاسلام و المسلمین محمدطاها مهری، مدیرکل جدید این مجموعه در استان قم، آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه، مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ضمن تقدیر از مشارکت‌های مردمی در خدمت رسانی‌های کمیته امداد به نیازمندان، ابراز کرد: مردم واقعاً در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند و هرچه داریم از برکت همراهی مردم، امام بزرگوار و شهدای عزیزمان است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی باشیم. هیچ یک از مسئولان نباید فراموش کنند که خدمتگزار چه مردمی هستند و چه وظیفه‌ای دارند.

شایان ذکر است، در پایان جلسه، مدیرکل سابق کمیته امداد استان قم گزارشی از سرفصل اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی دو ساله خود ارائه کرد و حجت الاسلام و المسلمین مهری، مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم نیز ابراز امیدواری کرد در مسئولیت جدید بتواند فعالیت‌های خوب دوره مدیریت قبل را با قوت ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.