کد خبر : 12665
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 9:12

تولیت مسجد مقدس جمکران:

نیمه شعبان بهترین فرصت برای امیدآفرینی در جامعه است

نیمه شعبان بهترین فرصت برای امیدآفرینی در جامعه است
  تولیت مسجد جمکران گفت: رهبر انقلاب نیمه شعبان را روز امید نام‌گذاری کرده‌اند، ما نیز باید از این فرصت مهم در بحث امیدآفرینی نهایت بهره را ببریم.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین که با موضوع نیمه شعبان و با حضور وزیر کشور و مسئولان ارشد استان برگزار شد، اظهار داشت: جشن نیمه شعبان یک مقوله فرااستانی است که باید نگاه ملی به آن داشت، چرا که خیل عظیم زائرین از داخل و خارج از کشور در مسجد مقدس جمکران حاضر می‌شوند.

 تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: بدین جهت است که می‌گوییم برای هرچه باشکوه برگزارکردن جشن نیمه شعبان باید دید ملی داشت تا سفر زائرین تسهیل شود.

 وی اشاره کرد: رهبر فرزانه انقلاب از نیمه شعبان به‌عنوان روز امید یاد کرده‌اند؛ لذا ما موظف هستیم از این فرصت خوب استفاده کرده و امید را به جامعه تزریق کنیم.

 اجاق نژاد تأکید کرد: تشکیل ستاد ملی نیمه شعبان به‌منظور هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و دولتی کشور، تشکیل ستادهای استانی نیمه شعبان به ریاست استانداران به‌منظور هماهنگی حضور زائران در جشن نیمه شعبان، تعیین معین از استان‌های هم‌جوار برای پشتیبانی از استان قم در برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان، ارتقای زیرساخت‌های شهر قم و مسجد مقدس جمکران که حضور زائرین در شهر قم را تسهیل سازد، درخواست‌های ما از دولت است که امیدواریم نسبت به این موارد اهتمام جدی بخشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.