کد خبر : 13210
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 16:32

مشکل آب ۲۳ روستای جعفرآباد با احداث مجتمع آبرسانی قاهان حل خواهد شد

مشکل آب ۲۳ روستای جعفرآباد با احداث مجتمع آبرسانی قاهان حل خواهد شد
فرماندار شهرستان جعفرآباد با اشاره به طرح‌های در حال انجام برای حل افت فشار آب در این شهرستان، گفت: برای حل مشکل ۲۳ روستای این شهرستان مجتمع آبرسانی قاهان در حال احداث است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ذبیح‌اله عبدالهی   خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مجتمع طی ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پیش‌بینی اعتبار ۵۵۰ میلیاردریالی برای احداث این مجتمع آبرسانی، خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح و رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان و جداسازی کامل آب شرب از سایر مصارف، بخش عمده‌ای از مشکل کمبود و فشار آب در روستاهای این بخش مدیریت می‌شود.

فرماندار شهرستان جعفرآباد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: برای تامین پزشک در روزهای تعطیل و تامین آمبولانس نیز در قالب سفر اخیر استاندار به بخش قاهان تصمیمات خوبی گرفته شده‌است.

وی با اشاره به تصویب اجرای طرح هادی در ۲ روستای نویس و کهندان این شهرستان، عنوان کرد: با اجرای این طرح انتظار توسعه و مهاجرت معکوس به روستاهای این شهرستان گردشگرپذیر تقویت می‌شود.

فرماندار شهرستان جعفرآباد خاطرنشان کرد: در قالب سفر هفته گذشته استاندار قم به شهرستان جعفرآباد در مجموع ۲۶ مصوبه با هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال تصویب شد که باید تا اردیبهشت‌ماه سال آینده اجرایی شوند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.