کد خبر : 10621
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 17:29

آیت‌الله نوری همدانی:

مهم‌ترین زمینه‌سازی ظهور تلاش برای نابودی اسرائیل است

مهم‌ترین زمینه‌سازی ظهور تلاش برای نابودی اسرائیل است
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بر اساس روایات تا با یهود مبارزه نکرده و این خار را از راه مسلمانان برندارید امام زمان(عج) ظهور نخواهند کرد، گفت: قم در نظر اهل بیت(ع) بسیار مهم است، به ویژه در آخرالزمان و برای زمینه‌سازی ظهور؛ مهم‌ترین کار در زمینه‌سازی ظهور هم تلاش برای نابودی اسرائیل است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق‌نژاد ظهر امروز با حضور در دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله حسین نوری همدانی در این دیدار با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تسهیل حضور زائرین در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران از نظر زیرساختی توسعه خوبی یافته و ماموریت ما در دور جدید، تلاش در جهت ارشاد و هدایت فکری زائرین و کار در بعد بین الملل است.

وی با بیان اینکه در روایات داریم تا با یهود مبارزه و این خار را از راه مسلمانان برندارید امام زمان(عج) ظهور نخواهند کرد، گفت:  امام خمینی(ره) هم فرمودند اولین کار انقلاب اسلامی برداشتن رژیم اسرائیل است. مقاومتی که علیه اسرائیل پیش آمده و قضایای امروز غزه می‌طلبد که همه در این مسیر ثابت قدم باشیم.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: در روایت آمده است که مردم قم با حضرت مهدی(عج) همگام خواهند شد و در این کار استقامت خواهند داشت. قم در نظر اهل بیت(عج) بسیار مهم است، به ویژه در آخرالزمان و برای زمینه سازی ظهور و مهمترین کار در زمینه‌سازی ظهور تلاش برای نابودی اسرائیل است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ناب اسلامی باید در مسجد مقدس جمکران برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: مسجد جمکران مکان مقدسی است و تمام علمای ما به آن توجه داشتند. اداره این مسجد بسیار مهم است و باید یک مرکز قوی فرهنگی در آن ایجاد شود که مردم از آن بیشترین استفاده را ببرند.

آیت‌الله نوری همدانی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد، خطاب به ایشان گفت: انسان‌سازی کار بزرگی است و مسوولیت خطیری بر دوش شما گذاشته شده است که دعا می‌کنیم با موفقیت در مسیر خدمت به حضرت ولی عصر(عج) قدم بردارید.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در این دیدار  با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تسهیل حضور زائرین در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران از نظر زیرساختی توسعه خوبی یافته و ماموریت ما در دور جدید، تلاش در جهت ارشاد و هدایت فکری زائرین و کار در بعد بین الملل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.