کد خبر : 6106
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 8:16

نخستین همایش ملی «زن، خانواده، امنیت» فراخوان شد

نخستین همایش ملی «زن، خانواده، امنیت» فراخوان شد
نخستین همایش ملی «زن، خانواده، امنیت» توسط حوزه علمیه خواهران استان قم فراخوان شد.
به این خبر امتیاز دهید

خانم طاهره حیاتی با اشاره به این همایش، اظهار داشت: این همایش با هدف فراهم سازی بستر مناسب جهت انتقال دانش و تضارب آرای اندیشمندان و اساتید و شکوفایی قلم طلاب و دانشجویان علاقه مند به حوزه زن، خانواده، امنیت، دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین روش های پژوهشی انجام یافته در حوزه زن، خانواده و امنیت، پاسخ صحیح و مناسب به شبهات مسائل امنیت زن و خانواده، دستیابی به راهکارهای مناسب امنیت‌ بیشتر زن و خانواده در جامعه کنونی برگزار می شود.

وی افزود: «زن، خانواده، امنیت دینی و اخلاقی»، «زن، خانواده، امنیت بهداشتی و روانی»، «زن، خانواده، امنیت جنسی و جنسیتی»، «زن، خانواده، امنیت زیست محیطی»، «زن، خانواده، امنیت سیاسی و نظامی»، «زن، خانواده، امنیت اقتصادی و اشتغال»، «زن، خانواده، امنیت حقوقی و قضایی»، «زن، خانواده، امنیت علمی، آموزشی و فرهنگی»، «زن، خانواده، امنیت رسانه های جمعی و ارتباطات نوین»، «آینده پژوهی زن و خانواده» محورهای این همایش هستند که ۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مقاله باید به زبان فارسی بوده و ترجمه کتاب و آثار پژوهشی از زبان های انگلیسی و عربی در این همایش پذیرفته می شود.

مدیر اجرایی همایش «زن، خانواده، امنیت» درمورد شرایط ارسال مقاله به این همایش گفت: مقالات ارسالی باید در یکی از محورهای دهگانه مذکور بوده و پیش از این در همایش یا مجله دیگری چاپ نشده باشد.

وی افزود: مقالات ارسالی باید در محیط Word با قلم ۱۴ (Bnazanin) تنظیم و با حجم ۲۵۰ کلمه ارسال گردد. علاوه بر این، ارسال مقاله از طریق سیت رسمی همایش مورد پذیرش است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال چکیده مقاله تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ می باشد و اصل مقاله نیز تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ باید به دبیرخانه همایش ارسال گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.