کد خبر : 10341
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 20:52

سخنگوی حماس:

پوکی استخوان‌های رژیم صهیونیستی برای همه آشکار شده است

پوکی استخوان‌های رژیم صهیونیستی برای همه آشکار شده است
سخنگوی جنبش حماس با تاکید بر اینکه پوکی استخوان‌های رژیم صهیونیستی برای همه آشکار شده است، گفت: برای ما روشن است که می‌توان اسرائیل را شکست داد و حتی برای همه کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، این موضوع روشن شده و آن‌ها هم به این نتیجه رسیدند که طوفان الاقصی صحیح بوده است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حازم قاسم پیش از ظهر امروز در پیامی ویدیویی به نشست هم‌اندیشی علمی بین‌المللی «طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت امروز فلسطینیان اظهار کرد: امروز غزه به تمام معنی در حالت جهاد قرار دارد.

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: «طوفان الاقصی» پاسخی بود به اسیر کردن هزاران فلسطینی، به محاصره غزه و به دشمنی‌هایی که رژیم اشغالگر قدس علیه غزه و محور مقاومت انجام داده است؛ اما اشغالگران از لحظات اول تاکنون به‌جای مقابله با مجاهدان حماس، شهروندان غزه را هدف قرار دادند.

وی اظهار کرد: من امروز همه دانشگاهیان و نخبگان را به ایستادن مقابل رژیم غاصب و آدم‌کش صهیونیستی دعوت می‌کنم تا همه جمع شویم و بر آمریکا و طرفدارانش فشار بیاوریم.

حازم قاسم با تاکید بر اینکه پوکی استخوان‌های رژیم صهیونسیتی برای همه آشکار شده است، مطرح کرد: برای ما روشن است که می‌توان اسرائیل را شکست داد و حتی برای همه کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی بودند، این موضوع روشن شده و آن‌ها هم به این نتیجه رسیدند که طوفان الاقصی صحیح بوده است.

وی بیان کرد: امروز ما در حالی در جهاد هستیم که جبهه شمالی فلسطین با محوریت فلسطینیان و جبهه لبنان با محوریت جنبش اسلامی حزب‌الله مشغول جهاد با این رژیم اشغالگر است.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: تقاضای ما به عنوان جنبش حماس و مردم غزه از همه جهان اسلام این است که طوفان الاقصی اگر از طرف همه جهان اسلام به سمت رژیم اشغالگر قدس بوزد، طوفان حقیقی شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما همیشه به کمک های شما در همه سطوح به ویژه به نخبگان و دانشگاهیان نیازمندیم، لطفاً در همه زمینه‌هایی که می‌توانید در این جهاد و در این طوفان، مشارکت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.