کد خبر : 10607
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 10:43

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد؛

کسب بیش از هزار مدال توسط ورزشکاران قمی در رقابت های ورزشی

کسب بیش از هزار مدال توسط ورزشکاران قمی در رقابت های ورزشی
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران قمی در رقابت های مختلف ورزشی طی یکسال اخیر بیش از هزار مدال رنگارنگ کسب کردند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابراهیم سانی خانی عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر» که در سالن ورزشی دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد اظهار داشت: امروز ورزشکاران قمی در رشته های مختلف در لیگ های برتر کشوری حضور دارند و نقش مهمی در رقابت های ورزشی در عرصه ملی برعهده دارند.

وی عنوان داشت: هم اکنون آقایان محمدنژاد و گلستانه دو ورزشکار قمی در رشته های بسکتبال و والیبال در مسابقات پاراآسیایی چین حضور دارند و امیدواریم که با کسب مدال طلا به کشور باز گردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: در رشته کبدی ورزشکار قمی نایب قهرمانی مسابقات آسیایی را کسب کرد که این امر موجب افتخار شهر قم است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر بیش از هزار مدال کشوری توسط ورزشکاران قمی کسب شده است افزود :۱۱۳۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در قم برگزار شده و قم توانست رتبه نخست کشوری را به دست بیاورد.

سانی خانی گفت: ورزش با دین مداری فرهنگ سازی می کند و امروز ورزشکاران ما با تعصب به مسائل دینی و مذهبی در عرصه های ورزشی حاضر می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: دختران ورزشکار قمی امروز با حجاب کامل در رقابت های مختلف حضور می یابند و افتخار آفرینی می کنند.

وی بیان داشت: ورزشکاران استان قم با مددگرفتن از حضرت معصومه (س) وارد رقابت ها می شوند و قدردان شهدا و ایثارگران هستند و سال گذشته ورزشکاران قمی رشته بدن سازی سه مدال جهانی خود را به فرزند شهید مظفری نیا از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سیلمانی اهدا کردند.

وی ابراز داشت: گردهمایی ورزشکاران قم و تجدید بیعت با امام زمان (عج) عصر فردا در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود و جامعه ورزش استان قم در این گردهمایی مدال های جهانی خود به کودکان غزه تقدیم می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: امروز کودکان و زنان بی گناه توسط رژیم اشغالگر قدس به خاک و خون کشیده می شوند و ورزشکاران جسم و روح خود را آماده مبارزه با رژیم صهیونیستی می کنند.

سانی خانی گفت: پیشکسوتان ورزشی زیادی در قم داریم که روزگاری برای اعتلای پرچم کشور و استان قم تلاش های بسیاری انجام دادند و امروز الگوی سایر ورزشکاران هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.